باصدور حکم وزیر ارتباطات،

سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی رئیس جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران را منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی با صدور حکمی رمضانعلی سبحانی فر را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات به این شرح است:


جناب آقای رمضانعلی سبحانی فر

با استناد به ماده مواد (۱۱و۱۰ ) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حسین نعمتی، مدیرعامل سابق شرکت ملی پست، او را به سمت مشاور وزیر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در کارنامه رمضانعلی سبحانی فر، ۲۰ سال سابقه خدمت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۸ سال عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و همزمان ۸ سال ریاست کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس به چشم می‌خورد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *