نیازمندی های خود را سلچ کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۸۹

وبنا – تبلیغات و آگهی امروزه دیگر محدود به تلویزیون و بیلبورد و روزنامه نیست و اینترنت که امروزه جزو لاینفک زندگی انسان امروزی شده منبعی ناب و با پتانسیل بالاست که سالیانه مبلغی بالغ بر چندین میلیارد دلار چرخه مالی آن است . از غول های اینترنتی مانند گوگل و یاهو و امثالهم که بخش مهمی از در آمد خود را از طریق آگهی و تبلیغات به دست می آورند سایت های ریز و درشت زیادی هستند که از این راه کسب درآمد می کنند بطوری که این امر حتی به وبلاگ نویسان هم سرایت کرده و بر ای تامین بخشی از هزینه هایی که انجام میدهند از طریق تبلیغات در وبلاگ خود آن را جبران می کنند.

از سویی دیگر شرکت ها و موسسات زیادی هم هستند که برای معرفی محصول خود و یافتن مشتری هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند. در ایران و جامعه وب ایرانی هم قضیه بر همین منوال است هرچند ساز و کار آن متفاوت با دیگران است .

در ایران برای یافتن جایی جهت تبلیغات محصول خود و یا یافتن جنس ، کالا و یا خدمات مورد نیاز خود انواع واقسام سایت هایی وجود دارند که با دریافت مبالغی امکان درج آگهی را به اعضاء یا در واقع فروشندگان میدهد که تقریبا تمامی انها در یک نکته با هم مشترکند و آن شلوغی بیش از حد و سردرگمی بازدیدکنندگان می باشد . با ورود به اینگونه سایت ها با انبوهی از آگهی های ستاره دار و کوچک و بزرگ و ویژه و غیر ویژه مواجه خواهید شد .

پس از مقدمه ای نسبتا طولانی در این پست قصد دارم یک سایت آگهی و تبلیغات را به دوستان معرفی کنم که به نوعی سبکی نو در ارائه تبلیغات و آگهی در ایران می باشد .

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.kharazmi.org/read/see_your_requirements_sellch مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *