گیک؛ شبکه اجتماعی جمع‌آوری محتوای فناوری

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹

گیک یک وبسایت جمع‌آوری محتوای فناوری و دانش روز برای خوره ها، رتبه‌بندی محتوای وب، وب سایت دارای تالار گفتگو و بحث است.

اعضای عضو شده (ثبت‌نام کرده) مطالب مورد نظر خود را مانند پیوندها، پست‌های متنی و تصاویر به سایت ارسال می‌کنند و سپس، توسط اعضای دیگر رأی داده می‌شود.

هدف گیک ایجاد انگیزه تولید محتوای اصولی برای سایت ها و بلاگر ها و مکانی برای انتشار مطالب تخصصی برای همه کاربران سایت، جهت تولید محتوا و بالا رفتن کیفیت محتوای فارسی که باعث دستیابی کاربران به با کیفیت ترین و ترندترین مطالب روز میگردد. از معروفترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی جمع آوری محتوا میتوان به سایت های انگلیسی زبان Reddit و Digg اشاره نمود که باعث ایجاد رقابت و فرهنگ رقابتی برای دستیابی به بهترین محتوا در فضای مجازی گشته اند.


گیک وب سایتی است که شامل محتوای تولیدی کاربران از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها، پیوندها و پست‌های مبتنی بر متن می‌شود و بحث در مورد این محتوا در آنچه که اساساً یک سیستم تابلوی اعلانات است انجام می‌شود. دسته بندی های سایت محدود و فقط در زمینه مختلف تکنولوژی، دانش، کسب و کارهای نوین و… است.

از دیگر امکانات سایت بخش اعضاء که در آن کاربران پس از ثبت نام میتوانند پروفایل و رزومه خود را تکمیل نمایند و به امکانات مختلف مانند گروه ها، انجمن ها، پست ها، دیوار، دوستان و… دست پیدا کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *