به منظورحمایت از شرکت‏های نوپا؛

تفاهم نامه همکاری بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و بانک ایران زمین مبادله شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و بانک ایران زمین با هدف تبادل خدمات و امکانات طرفین برای استفاده اعضاء سامانه ملی ایران نوآفرین از جمله بسته خدمات ارتباطی و خدمات وب سرویس امضاء و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران؛ امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تفاهم نامه که ظهر امروز در مرکز نوآوری بانک ایران زمین برگزار شد، با ابراز خوشنودی از ایجاد مراکز نوآوری در سیستم بانکی کشور گفت: رابطه بانک ها با حوزه فناوری اطلاعات در حوزه های مختلفی تلاقی پیدا می کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران سرمایه گذاری جسورانه و ریسک پذیر بانک ها در حوزه IT را اولین گام مهم سیستم بانکی در حوزه فناوری دانست و گفت: مشتریان دارایی نامشهود بانک ها محسوب می شود و کاربران اولین استفاده کنندگان اپلیکیشن های ارائه شده از سوی بانک ها هستند.


وی با تاکید بر ضرورت شکل گیری مراکز نوآوری گفت: ایجاد مراکز نوآوری در حوزه بانکداری نوعی آینده نگری و حمایت از کسب و کارهای نوپا است.

گفتنی است این تفاهم نامه به منظور حمایت از استارتاپ ها منعقد شده و خدماتی از جمله واگذاری ۵۰۰۰ عدد سیم کارت اعتباری به سازمان، به صورت رایگان و با بسته آغازین توافق شده برای اعضای سامانه ملی ایران نوآفرین به منظور مشارکت در طرح نوآفرین و همچنینفراهم کردن تسهیلات دسترسی به خدمات مرکز نوآوری ایران زمین و وب سرویس‌های بوم ایران زمین از طریق سامانه ایران نوآفرین را ارائه می دهد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *