مروری بر حضور نانوواچ در نمایشگاه‌های مختلف در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

سامانه آنلاین حضور و غیاب نانوواچ پس از مدت ‌ها فرآیند تست و ارزیابی سرانجام تصمیم گرفت در تیر ماه سال ۹۸ با شرکت در نمایشگاه الکامپ (بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) از محصول خود به صورت عمومی رونمایی کند. بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار «آینده بهتر» و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور اعلام می‌شود، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه حضور داشتند. همچنین هیئت‌های مختلف از کشورهای چین، آذربایجان، عراق، ارمنستان، روسیه، ترکیه، قطر و افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات و نیز جذب بازارهای منطقه، در این حوزه برگزار شده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: زیست‌بوم ICT ایران توانمند است و نمونه این توانمندی در نمایشگاه الکامپ امسال قابل مشاهده است. وی تأکید کرد: با وجود چنین انگیزه‌ای، شاهد آینده روشن خواهیم بود که ما را به سمت ایران هوشمند سوق می‌دهد. ایران الکامپ ۲۰۱۹ به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر بود.

در مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه الکامپ نانوواچ با بازخورد بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد، که  توانست مشتریان بسیار با ارزشی پیدا کنه از این رو نانوواچ پس از پایان نمایشگاه الکامپ شروع به برقراری ارتباطی صمیمانه‌تر با مشتریان خود کرد، و توانست نیازهای مشتریان خود را در قالب قابلیت‌های جدید به سامانه خود اضافه کند که این بسیار حائز اهمیت بود، چون در زمان بسیار محدودی تعداد زیادی مشتری با خواسته‌های متفاوت وجود داشت که تیم فنی نانوواچ توانستند تمام خواسته‌های مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن با بالاترین کارای ارایه دهند.

حضور در نمایشگاه تراکنش ایران
 پس از بازخورد بسیار خوب و موفقیت آمیز نمایشگاه الکامپ نانوولچ تصمیم گرفت که در نمایشگاه تراکنش ایران هم شرکت کند. این نمایشگاه به مانند دیگر نمایشگاه‌‌ها برگزار شد و با توجه به مدیریت کادر برگزاری نمایشگاه بسیار خوب برگزار شد از این رو نانوواچ در این بین با سبک متفاوتی از مشتریان با نیازهای متفاوت آشنا شد که با توجه به تجربه نمایشگاه الکامپ به راحتی توانست از پس این چالش هم بربیاید، و نیاز تمام مشتریان جدید خود را برآورده سازد.
شرکت در نمایشگاه نفت

نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایران به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه صنایع پایین دستی نفت،گاز و پتروشیمی ، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال داخلی و بین المللی ، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.
اولین دوره این نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.


سامانه آنلاین حضورغیاب نانوواچ برای آشنا شدن با مشتریان جدید و کشف خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها در نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایران که برای اولین بار برگزار شد شرکت کرد و از این رو توانست با برقراری ارتباطی دوستانه و صمیمی با کسب و کارهای حوزه نفتی ار خواسته‌ها و نیاز‌های آن‌ها مطلع شود و در زمان بسیار کمی با براورده سازی انتظارات این دوستان مشتریان بسیار خوبی را به مشتریان فعلی خود اضافه کند که این مایه افتخار مجموعه نانوواچ است که آماده سرویس دهی به تمامی مشاغل با هر نوع زمینه کاری به بهینه‌ترین شکل ممکن است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *