با ابلاغ سازمان تنظیم مقررات؛

اجرای مصوبه «پایان وس» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

با پیگیری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تعطیلی کلاهبرداریهای ارزش افزوده و ابلاغ مصوبه سازمان تنظیم مقررات، نخستین گام اجرایی این مصوبه آغاز شد. در نخستین گام، عصر امروز، همراه اول با ارسال پیامکی مصوبه پایان وس را کلید زد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتور همراه اول با ارسال پیامکی، نخستین گام اجرای مصوبه پایان وس را برداشت.
در پیامک همراه اول برای مشترکان آمده است:«مشترک گرامی، با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به زودی در فرآیند ارائه خدمات مبتنی بر محتوا تغییراتی اعمال خواهد شد. برای جلوگیری از اختلال در دریافت سرویس، به پیام های تکمیلی که برای اقدامات مورد نیاز متعاقبا ارسال خواهد شد، توجه فرمایید.»
بر اساس این گزارش، در سال ۹۸ با وعده محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برای پیگیری حق الناس و ممانعت از برخی سواستفاده ها از طریق خدمات مبتنی بر محتوا، عزم جدی وزارت ارتباطات برای برچیدن بساط سواستفاده از این خدمات که اصطلاحاً وس نامید می شود مشخص شد و اینک با اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، اجرای این مصوبه رنگ واقعیت به خود گرفت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *