گزارش سال 98 اسپید منتشر شد؛

رشد ۱۷۰ درصدی ارسال بسته توسط اسپید در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹

گزارش سال ۹۸ سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید منتشر شد.

اسپید در گزارش سالانه خود اعلام کرده که میزان ارسال بسته توسط این سامانه در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

براساس این گزارش مسافت پیموده شده توسط سفیرهای اسپید در سال ۹۸ برابر با ۷۷۰.۰۰۰ کیلومتر بوده که معادل یک سفر رفت و برگشت به کره ماه است.


آن طور که در این گزارش اعلام شده، خدمات اسپید در سال ۹۸ از انجام ۷۰.۰۰۰ سفر درون‌شهری در تهران به مسافت ۱۷۰.۰۰۰ کیلومتر جلوگیری کرده است. همچنین در سال ۹۸ به واسطه ارائه خدمات توسط اسپید در مصرف ۷.۰۰۰ لیتر بنزین صرفه‌جویی به عمل آمده است.

در سال ۹۸ تمام مناطق ۲۲گانه تهران تحت پوشش خدمات اسپید قرار گرفته‌اند به طوری که در سال گذشته بیش از ۵ درصد از جمعیت تهران حداقل یک‌بار از اسپید بسته تحویل گرفته‌اند.

به گزارش وبنا، اسپید که به کسب‌وکارها برای ارسال بسته‌هایشان به مشتریان کمک می‌کند از ارزش بسته‌های ارسالی خبر دارد. براین اساس در سال ۹۸ مناطق ۳ و ۵ تهران بیشتر از سایر مناطق خرید با ارزش بالای ۲ میلیون تومان انجام داده‌اند. همچنین در سال گذشته در مناطق ۱، ۳ و ۵ تهران بیشترین خرید کالا با ارزش بین ۱ تا ۲ میلیون تومان انجام شده است. داده‌های اسپید نشان می‌دهد که در سال ۹۸ بیشترین خرید با ارزش بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در مناطق ۳، ۲ و ۶ تهران و بیشترین خرید زیر ۲۰۰ هزار تومان در مناطق ۲، ۵ و ۶ تهران صورت گرفته است.

براساس داده‌کاوی اسپید بیشترین سفارش ارسال بسته به اسپید متعلق به مناطق ۱ و ۶ تهران بوده است.

در بخش دیگری از گزارش سال ۹۸ اسپید اعلام شده که این سامانه پخش و توزیع هوشمند در سال گذشته بیشتر کتاب و لوازم آرایش بهداشتی جابه‌جا کرده است.

اسپید در گزارش سال ۹۸ خود اعلام کرده که ارزش کالاهای ارسال شده توسط این سامانه پخش و توزیع هوشمند در سال گذشته برابر با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین داده‌های اسپید نشان می‌دهد که کاربران بیشتر مایل هستند بسته خود را صبح‌ها ارسال کنند. آنطور که اسپید گزارش داده در سال ۹۸ ۶۲ درصد از بسته‌ها در بین ساعات ۹ تا ۱۵ و ۳۸ درصد بسته در بین ساعات ۱۵ تا ۲۱ ارسال شده است.

برای دریافت فایل پی دی اف این گزارش اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *