قابلیت جدید اپلیکیشن نشان در ایام کرونا:

نمایش ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد در نقشه و مسیریاب «نشان»

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

نقشه و مسیریاب بومی نشان با انتشار اطلاعیه‌ای از قابلیت جدید اپلیکیشن خود برای نمایش ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش وبنا متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با قابلیت جدید اپلیکیشن نشان، از این به بعد می‌توانید ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد را قبل از مراجعه ببینید.


با توجه به خطرات شیوع کرونا به واسطه حضور در مکان‌های شلوغ، این قابلیت به اپلیکیشن نشان افزوده شده است و به کاربران نشان این امکان را می‌دهد که بتوانند برای مراجعه ضروری به مراکزی مانند هایپرمارکت، فرودگاه، میادین میوه و تره بار و…، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند تا کمتر در معرض احتمال ابتلا به کرونا باشند.

استفاده از این قابلیت بسیار ساده طراحی شده است و هر کاربر با انتخاب محلی که قصد مراجعه دارد می‌تواند ساعات شلوغ آن را ببیند و بر اساس این ساعات، برنامه ریزی کند که در چه زمانی به این مکان مراجعه کند تا کمتر در معرض آلودگی قرار گیرد.

در واقع قابلیت جدید اپلیکیشن نشان، به منظور ارائه قدرت انتخاب در زمان مراجعه به مکان‌های شلوغ به کاربران خود است. در این قابلیت که در مراکزی همچون فروشگاه‌های مواد غذایی، بانک‌ها سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، مراکز خرید و بازارها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ادارات و سازمان‌های دولتی، فرودگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار این قابلیت افزوده شده است و کاربران می‌توانند قبل از مراجعه به این مکان‌ها نمودار ساعات شلوغ را مشاهده کنند.

 

نشان برای راه‌اندازی این قابلیت، با داده‌کاوی سابقه جستجو، گزارش و مراجعه کاربران در ساعات مختلف در روز مشابه قبل این اطلاعات را برای هر مکان مشخص می‌کند و در سه حالت، خلوت، شلوغ و خیلی شلوغ به کاربران نمایش می‌دهد. نکته حائز اهمیت این اطلاعات، پویایی آن است که برای هر نقطه به صورت اختصاصی محاسبه می‌گردد و یک فرمول یکسان برای نقاط در نظر گرفته نشده است و این موضوع به دقت این اطلاعات کمک شایانی می‌کند و آن را قابل اعتمادتر می‌کند.

به واسطه الگوریتم هوشمند طراحی شده برای این قابلیت، مکان‌هایی که به تعداد مراجعه به آن‌ها به حد نصاب نرسند مورد محاسبه قرار نمی‌گیرند تا از هر گونه خطای احتمالی جلوگیری شود. اما در نشان تمام مراکز شلوغ محاسبه شده و ساعات شلوغ آن‌ها نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید در لینک زیر راهنمای استفاده از این قابلیت را به صورت کامل مشاهده نمایید.

همچنین برای دانلود اپلیکیشن نشان می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:
https://neshan.org/download/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *