کاربران بازار از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹، ۳۱۴ میلیون بار برنامه و بازی دانلود و به‌روزرسانی  کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

کاربران بازار از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال، ۳۱۴ میلیون بار برنامه و بازی دانلود و به‌روزرسانی  کردند که ۳۳ درصد بیش از هفته‌های قبل از آن بود.

بر اساس بررسی تیم تحلیل داده کافه‌بازار، از روز اول اسفند ۹۸ (پس از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران) تا نیمه‌ی فروردین، کاربران بازار۶۵۰ هزار بار واژه‌ها و عبارت‌های مرتبط با کرونا را جست‌وجو کردند.

نصب و به‌روزرسانی برنامه‌های حوزه‌ی «درمان» نسبت به هفته‌های پیش از آن (از ابتدای سال تا اول اسفند ۹۸) ۱۰۰ درصد رشد داشتند.


اینفوگرافیک تحلیل رفتار کاربران بازار پس از شیوع کرونا را از اینجا دانلود کنید.

همچنین برنامه‌ی رسمی ستاد مقابله با کرونا به رکورد یک میلیون نصب در یک روز رسید.

در همین بازه، تماشای ویدیو در بازار ۷۴درصد افزایش داشت و بیش از ۳,۵ میلیون دقیقه ویدیوهای آموزشی مرتبط با کرونا تماشا شد.

جزئیات بیشتر درباره‌ی افزایش استقبال از بازی‌ها در دوران شیوع کرونا را در اینجا بخوانید.

کافه‌بازار به زودی گزارش تحلیلی سال ۹۸ از صنعت بازی‌ها و برنامه‌های موبایلی را منتشر خواهد کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *