EMRC تأثیر کرونا بر رفتار مصرف‌کننده‌ها را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (EMRC)، تأثیر کرونا بر رفتار مصرف‌کننده‌ها را بررسی می‌کند.

EMRC، یک شرکت تحقیقات بازار است که با توجه به داده‌هایی که از مصرف‌کنندگان، خرده‌فروش‌ها و رسانه‌ها جمع‌آوری می‌کند، تأثیر اتفاقات گوناگون بر رفتار مصرف‌کنندگان را می‌سنجد.

مدیرعامل شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز در گفتگو با وبنا در رابطه با پژوهش جدید EMRC پیرامون تأثیرات شیوع کرونا، می‌گوید: «پژوهش جدید ما با هدف بررسی نحوه تأثیرگذاری شیوع کرونا بر رفتار مصرف‌کنندگان انجام می‌شود. در این پژوهش بررسی خواهیم کرد که با شیوع کرونا رفتار مصرف‌کننده در شهرهای مختلف چه تغییری کرده است. برای مثال از مصرف‌کنندگان خواهیم پرسید که آیا محصولی بوده که تاکنون آن را نمی‌خریدند ولی با شیوع کرونا به سبد کالایی آن‌ها اضافه شده باشد؟ از سوال‌های دیگر پژوهش می‌توان به این پرسش اشاره کرد که با شیوع کرونا چه میزان از خریدهای خود را به طور آنلاین انجام می‌دهند و بیشتر از چه پلتفرم‌هایی برای این منظور استفاده می‌کنند.»


کامیار امامی با بیان اینکه در این پژوهش تأثیر کرونا بر تغییرات خرید و فروش در ۲۷ گروه محصول مختلف بررسی می‌شود، می‌گوید: «این پژوهش به صورت تلفنی انجام می‌شود و افرادی که مایل به مشارکت و کمک به این پژوهش باشند می‌توانند به طور آنلاین اطلاعات خود را برای ما ارسال کنند تا برای پرسیدن سوال‌ها با آن‌ها تماس حاصل شود.»

برای مشارکت در این پژوهش اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *