۶ بازی موبایلی ایرانی نامزد دریافت جایزه جشنواره «IMGA Global»

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

۶ بازی موبایلی ایرانی، برای حضور در فهرست نهایی نامزدهای دریافت جایزه The Grand Prix ، شانزدهمین جشنواره «IMGA Global» کاندیدا شدند.

به گزارش وبنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی‌ها عبارتند از Ritbon و Parental Farm ساخته استودیو لگسیپ گیمز، Hados 2 ساخته مهدی پیغامی نسب، Linn: Path of Orchards ساخته استودیو فانوس گیمز، Looters ساخته ایمان گلکار و Shadow of Naught ساخته حسن متقی گلشن.

مخاطبان و علاقمندان حوزه بازی می‌توانند با ثبت رای در انتخاب بازی محبوب خود در بخش جایزه انتخاب مردمی شانزدهمین جشنواره IMGA Global از طریق این لینک مشارکت کنند.


هیئت داوران جشنواره IMGA که جمعی از متخصصان صنعت بازی‌سازی از سراسر دنیا هستند، برندگان نهایی جایزه بزرگ The Grand Prix و دیگر جوایز را در ماه مارس در سانفرانسیسکو تعیین خواهند کرد. دیگر جوایز این جشنواره به جایزه افتخاری هیئت داوران، «بهترین بازی واقعیت مجازی»، «بهترین بازی مفهومی»، «بهترین بازی آنلاین چند نفره»، «بهترین بازی کژوآل»، «بهترین دستاورد فنی» و «مورد انتظارترین بازی» اختصاص خواهد یافت. همچنین بخش «جایزه انتخاب مردمی» بخشی از جشنواره است که برنده آن تنها توسط مخاطبان تعیین می‌شود.

گفتنی است جشنواره IMGA، رویدادی بین‌المللی برای معرفی و اهداء جوایز به برترین بازی‌های موبایلی در سراسر دنیا است که از سال ۲۰۰۴ کار خود را آغاز نموده است. این جشنواره در مناطق مختلف جهان از جمله آسیا، غرب آسیا(خاورمیانه)، اروپا و آمریکا اقدام به برگزاری مراسم و رویدادهای آموزشی و شبکه‌سازی می‌کند و بازی­‌های مطرحی نظیر Candy Crush Saga و Monument Valley از برندگان این جشنواره در سال­‌های گذشته بوده‌اند.
امسال نیز بازی‌های پرطرفداری نظیر Call of Duty: Mobile و Black Desert Mobile در فهرست نامزدهای نهایی قرار دارند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *