مدیر عملیات تپسی در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

کرونا سفرهای تپسی را نیز کاهش داده / ناوگان تپسی به اقلام بهداشتی تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ورود تپسی به بورس

تاکسی‌های اینترنتی از جمله کسب‌وکارهایی بودند که تأثیر منفی شیوع کرونا در ایران شامل حالشان شد.

تاکسیرانی تهران میزان کاهش سفرهای تاکسی‌های اینترنتی بر اثر شیوع کرونا را ۵۰ درصد اعلام کرده است. این درحالی است که مدیرعامل اسنپ در گفتگو با وبنا ضمن تائید کاهش سفرها میزان این کاهش را کمتر از ۵۰ درصد می‌داند.

در روزهای گذشته پیگیری‌ها مستمر خبرنگار وبنا برای دریافت پاسخی روشن از مسئولین تاکسی‌های اینترنتی برای تعیین میزان کاهش سفرها بی‌نتیجه مانده است. تازه‌ترین اطلاعات بدست آمده نیز محدود به تائید کاهش میزان سفر در تپسی است.


به گفته معاون عملیات تپسی، در دو هفته گذشته با توجه به توصیه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر کاهش تردد در شهرها و ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، میزان سفرهای شهری و در نتیجه سفر با تاکسی‌های اینترنتی کاهش یافته است.

مدیر عملیات تپسی در گفتگو با وبنا در رابطه با اقدامات این سامانه آنلاین جابه‌جایی مسافر گفت: «با توزیع اقلام بهداشتی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران تپسی و راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با کارشناسان برای پاسخ به سئوالات بهداشتی آنها، سعی کرده‌ایم سفرهای امن‌تری در شرایط فعلی فراهم کنیم.»

هومن دمیرچی از همکاری تپسی با شرکت اکتیو در تامین ژل ضدعفونی برای سفیران تپسی خبرداد و گفت: «بسته‌ای از اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی، دستکش و پروتکل بهداشتی راننده/مسافر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه شده است که از دوشنبه بین سفیران تپسی در تهران توزیع می‌شود. همچنین تلاش می‌کنیم تا در سایر شهرها نیز اقدام مشابهی انجام دهیم. تمامی سفیران تپسی می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره بهداشتی، با شماره همراه فعالشان در تپسی، از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر با شماره ۴۱۶۳۰۶۳۰ تماس بگیرند و از این طریق به کارشناسان ارتباط داده شوند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.با راه‌اندازی این خط تماس، سفیران تپسی هم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای رعایت بهداشت فردی و نکات بهداشتی نظافت خودرو دریافت کنند.»
دمیرچی ادامه داد: «به محض شیوع بیماری کرونا در کشور، اقدامات اطلاع‌رسانی و آموزشی به سفیران و مسافران تپسی از کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی از جمله پیامک، پیام‌های داخل اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. علاوه بر این، ظرفیت ویژه‌ای برای انجام غیر حضوری تمامی خدمات تپسی به سفیران فراهم شده تا سفیران بتوانند بدون مراجعه حضوری، از طریق شماره تماس پشتیبانی تپسی کارهای خود را انجام دهند.»

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *