مدیر امور نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران خبر داد؛

آغاز ثبت نام استارتاپ‌ها در برنامه آپ‌استارز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

حسین نظام‌دوست مدیر امور نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران اعلام کرد که برنامه «آپ‌استارز» که با هدف ایجاد بستری برای تعامل سازنده میان سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران طراحی شده‌ است، مانند سال گذشته، طی رویداد فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰ نیز برگزار خواهد شد و از علاقه‌مندان دعوت کرد در مرحله اول این برنامه نام‌نویسی کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، نظام‌دوست با اشاره به اهداف رویداد فین‌استارز و برنامه آپ‌استارز گفت: هدف اصلی برگزاری رویداد فین‌استارز تقویت پیوند میان سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران است؛ به همین دلیل در تلاشیم تا با تداوم برنامه آپ‌استارز در این راستا گام برداریم.

به گفته نظام‌دوست، قرار است مرحله اول این برنامه با عنوان ملاقات با سرمایه‌گذار برگزار شود و مراحل بعدی برنامه‌ آپ‌استارز در طول سال ادامه پیدا می‌کند که استارتاپ‌های منتخب در مرحله اول، در مراحل بعدی حضور خواهند داشت.


او با دعوت از داوطلبان برای حضور در این برنامه تصریح کرد: از امروز وب‌سایت فین‌استارز آماده‌ نام‌نویسی از استارتاپ‌هاست تا جلسات ملاقات با سرمایه‌گذاران از قبیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی (PE)، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (VC)، عاملین تامین مالی جمعی و سایر نهاد‌های مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری طی چهار روز رویداد برنامه‌ریزی شود.

مدیر امور نهادهای مالی و نوآوری فرابورس درباره برخی از سوابق این برنامه در سال ۱۳۹۸ گفت: سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت ثروت ستارگان (صندوق جسورانه ستاره برتر) در استارتاپ‌های آسان بورس، همبودگاه و رده و صندوق جسورانه رویش لوتوس در پلتفرم کاریابی ایران تلنت از جمله سوابق این برنامه در سال جاری است.

به گفته نظام‌دوست، متقاضیان باید در فرآیند ثبت نام در سامانه فین‌استارز، مدل کسب‌وکار و سوابق مالی خود را منتشر کنند تا پس از بررسی و تایید آن بتوانند از فرصت شبکه‌سازی و خدمات جذب سرمایه فین‌استارز بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ رویداد فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰ به عنوان یکی از رویدادهای ‏تخصصی فین‌استارز، از تاریخ اول تا چهارم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *