دنبالر امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

وبنا – میکرو بلاگ دنبالر با کسب مقام اول (داوران و کاربران) در گروه میکروبلاگ جشنواره وب ایران امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

نیما صابری مدیر دنبالر به وبنا گفت :‌ برنده شدن در جشنواره وب ایران انگیزه تمامی همکاران ما را در جهت بهبود و ارتقا کیفیت و امکانات دنبالر افزایش داد. با توجه به این موضوع٬ بروز رسانی و توسعه بعضی از امکاناتی که قرار بود در سال آینده برای کاربران فراهم کنیم را با تلاش شبانه روزی همکارانمان سرعت بخشیدیم و امکاناتی از قبیل گالری عکس٬ ارسال منظم ایمیل های یاد آوری و … را به سایت اضافه کردیم. 

دنبالر یک میکروبلاگ متمایز اجتماعی‌ست. در دنبالر هر کاربر قادر به فرستادن یک پست با طول ۱۰۰۰ کاراکتر و یک دیدگاه به طول ۲۰۰۰ کاراکتر می‌باشد که امکان پیوست تصویر، ویدئو، لینک و فایل در آن فراهم شده است. کاربران قادر به دنبال کردن ِ یکدیگر هستند تا افکار، نظرات، اخبار و ارسالهای مورد علاقه‌ی خویش را با سایرین به اشتراک بگذارند و یا به فعالیت در گروه‌های خصوصی (یا شخصی) و عمومی بپردازند.

لازم است بدانید دنبالر از “دنباله رو” برگرفته شده و این امکان را به کاربران میدهد که توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، لپ‌تاپ، تلفن همراه از بروزرسانی‌ها مطلع شده و اقدام به بروزرسانی صفحه‌ی شخصی خود نماید ؛ تا جایی که این قابلیت را از طریق سرویس پیامک هم فراهم ساخته است. 

جهت مشاهده امکانات سایت میتوانید به آدرس  http://donbaler.com مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *