سیستم پشتیبانی جدید در ناربلا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۰

وبنا – فروشگاه اینترنتی ناربلا  بیش از دو سال است که فعالیت می کند، این فروشگاه در بخش حمایت از مشتری سرویس های ویژه ای ارائه کرده که از این قبیل می توان به ضمانت خرید توسط بیمه ایران ، گارانتی قیمت و گارانتی احترام به مشتری اشاره کرد.

این بار ناربلا با تغییر ساعت کاری خود موج جدیدی را ایجاد نموده است که بی شک سایر فروشگاه های اینترنتی به زودی در سرویس های ارایه خود خواهند گنجاند چرا که به عنوان مثال می توان گفت قبل از ناربلا ، اکثر فروشگاه های اینترنتی کالاهای خود را با قیمت بالاتری نصبت به فروشگاه های سنتی ارایه می نمودند ، اما امروزه بسیاری از فروشگاه ها با این استاندارد در تلاش هستند تا سهم خود را در بازار فروش بیشتر نمایند.

از این پس ساعت کاری ناربلا شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۰۸:۳۰ صبح الی ۲۳:۳۰ و پنج شنبه ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۰:۳۰ می باشند که مشتریان ناربلا می توانند از طریق شماره ۰۲۱-۲۲۰۰۰۰۸۹ با بخش فروش و پشتیبانی ناربلا تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با ما مطرح سازند. بی‌گمان، نیاز ها و مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.narbella.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *