حضور شهرداری تهران در الکامپ مشهد؛

آخرین دستاوردهای «تهران هوشمند» در الکامپ مشهد به نمایش گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند مشهد روز گذشته در حالی با حضور شهردار مشهد و معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور پررنگی دارد و به معرفی تازه ترین دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در حوزه فناوری و سرویس های هوشمند می پردازد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این سازمان با حضور در بیست و دومین نمایشگاه «الکامپ» شهر مشهد و همچنین نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» که به صورت هم زمان در این شهر برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای خود در زمینه برنامه «تهران هوشمند»، سرویس‌های هوشمند شهروندی، زیرساخت‌های هوشمند سازمانی و برنامه‌های آتی این حوزه را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
در روز نخست این رویداد محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوا با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کردند و طی تبادل نظر در خصوص تجربیات دو شهر درباره هوشمندسازی، در جریان آخرین تحولات و اقدامات این حوزه قرار گرفتند.
در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری کشور قرار گرفته است.
همچنین در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهرهوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل‌های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
این رویداد از یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *