نگاهی به کمپین 360 درجه یک استارتاپ فروش بلیت؛

بگیر و برو: بازگشت فلایتیو به بیلبوردهای شهر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸

فلایتیو اعلام کرده با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، و شروع برنامه‌ریزی مردم برای سفرهای نوروزی، کمپین ۳۶۰ درجه جدید خود را بصورت خیلی گسترده در سطح شهر و فضای مجازی کلید زده است. کمپینی که با بیلبوردهای نارنجی در اتوبان‌های تهران جلب توجه می‌کند شاید یکی از اولین نشانه‌های بازگشت استارتاپ‌ها به فضای عمومی بعد از بازه پرحاشیه آبان تا دی‌ماه ۹۸ برای تجارت الکترونیک ایران باشد.

حامد فردوس‌آرا مدیر مارکتینگ فلایتیو می‌گوید در این کمپین سعی شده به سادگی یک بار دیگر ظرفیت‌های فروش و کسب‌وکار آنلاین به مخاطبی که در سه ماه گذشته با این فضا کمی قهر کرده گوشزد شود و از طریق رسانه‌هایی چون بیلبورد، استرابورد، تبلیغات ویدئویی، تلگرام و اینستاگرام، بنر، CPC، تبلیغات native و پادکست روی اصلی ترین خدمات فلایتیو هم که رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، و هتل های داخلی و خارجی است برای مخاطبان و سفرهایی که در پیش دارند پیشنهادهای آنلاین ارائه شود.

حالا در روزهایی که خبرهای ناخوشی از اکوسیستم استارتاپی ایران و کسب وکارهای آنلاین می‌آید، کمپین گسترده فلایتیو با شعار «فلایتیو، بگیر و برو» در سطح شهر خودنمایی می‌کند. کمپینی که شاید بتوان آن را نشانه‌ای از عبور کسب وکارهای آنلاین از سه ماه سخت و رکود این فضا دانست.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *