رویداد؛

چهارمین دورهمی استارتاپ‌های سخت‌افزاری ۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸

چهارمین دورهمی استارتاپ‌های سخت‌افزاری ۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود.

بازاریابی در بخش کشاورزی و افزایش ارتباط بخش روستایی و استارتاپ ها، چالش هاردکس چهارم خواهد بود.

این رویداد اینگونه معرفی شده است:


هاردکس چیست؟
هاردکس دورهمی استارتاپ‌های سخت افزاری است که به همت مرکز نوآوری اکسیژن، هر بار با یک موضوع تخصصی شکل می‌گیرد. محوریت هاردکس انتقال تجربه استارتاپ‌هایی است که تاکنون فرصتی برای یافتن یکدیگر نداشته اند. کسب و کارهای نوپای حوزه IT به طور معمول در گردهمایی‌ها و رویداد‌های مختلف می‌توانند یکدیگر را بیابند و داشته‌های خود را به اشتراک گذارند و از هم یاد بگیرند. اما این فرصت برای استارتاپ‌های حوزه سخت افزار کمتر پیش آمده. هاردکس می خواهد با در نظر گرفتن ملاحظات و مدل‌های توسعه کسب و کار‌های سخت‌افزاری، پایگاهی برای شبکه سازی این استارتاپ‌ها باشد و از همین طریق راه‌حل‌هایی برای پاسخ به چالش‌ها و مشکلات آن‌ها فراهم آورد.

دورهمی‌های هاردکس به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و در هر رویداد، ابتدا دو استارتاپ فعال در موضوع تخصصی رویداد به معرفی خود و مسیر شکل‌گیری و رشدشان می‌پردازند. در بخش دوم رویداد پنل تخصصی با حضور مدیران کسب و کارهایی با تجربه بیشتر برگزار می‌شود و این بخش پاسخ سوال اصلی رویداد را خواهد داد. و پایان هر رویداد هاردکس شبکه سازی و پذیرایی است.

چالش بازاریابی در بخش کشاورزی و افزایش ارتباط بخش روستایی و استارتاپ ها

در رویداد چهارم هاردکس با موضوع کشاورزی، قصد داریم تا به چالش بازاریابی در بخش کشاورزی و افزایش ارتباط بخش روستایی و استارتاپ ها بپردازیم. استارتاپ‌ های این حوزه خیلی از شهرت و منزلت بالایی در بین بقیه استارتاپ ها که به نسبت عام تر هستندبرخوردار نیستند. علت این امر نیز ارتباط تنگاتنگ این استارتاپ ها با بخش کشاورزی و روستایی است و به نوعی دور از چشم مردم و در اولین بخش های تولید مشغول به کار هستند، عدم شناخت و اطلاعات کافی کشاورزان و روستا نشینان ما در این بخش علت عمده عدم موفقید استارتاپ های این حوزه است.

در این رویداد میکوشیم تا مشکلات موجود را بیشتر موشکافی کنیم و راه حلی برای حل آن ها ارائه دهیم.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *