معرفی وبسایت؛

تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در آنالیکا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸

آنالیکا به تجزیه و تحلیل رفتاری محصول و کاربر می‌پردازد.

آنالیکا ابزارهایی را برای دستیابی به تجزیه و تحلیل کاربر و محصول فراهم می‌کند.

گزارش های آنالیکا آن به ایجاد استراتژی محصول، دستیابی به اهداف تجاری و داشتن درک جامع از محصولات کاربر محور، کمک می کند.


خدمات آنالیکا موارد زیر را در برمی‌گیرد:

بازدید کننده
تجزیه و تحلیل ترافیک کاربر به فهم چگونگی ارتباط کاربران با محصولات و کمپین‌ها کمک می‌کند.

پیام هدفمند
سرویس پیام هدفمند آنالیکا به شما مشتریان می کند تا یکی از انواع پیام (ایمیل، پیامک، پیام درون برنامه ای، پوش نوتیفیکیشن) را بصورت خودکار به به بازدید کننده و یا کاربر هدف خود ارسال کنند.

پیش‌بینی
بعد از مدتی که توسط آنالیکا داده هایی را از فعالیت و رفتار بازدید کنندگان خود جمع آوری کردید، بر اساس یک هدف خاص مثلا خرید از وب سایت و یا هر هدف دیگری، آنالیکا پیش بینی می کند که در یه بازه ی زمانی خاص از آن هدف چه میزان اتفاق خواهد افتاد.

سیگنال
سیگنال به مشتریان می‌گوید که قبل و بعد از یک عملیات خاص، معمولا بازدیدکنندگان چه کارهایی انجام داده‌اند.

کمپین
ارسال تبلیغات هدفمند برای یک کاربر، گروه یا همه کاربران وب سایت یا اپلیکیشن

داشبورد
داشبورد آنالیکا شامل تمام نمودار های تجمیعی، آماری، بازدید کننده، رویداد ها و … می باشد که برای تجزیه و تحلیل داده های شما مورد نیاز است.

مدیریت تیمی
مدیر می تواند برای هر وب سایت یا اپلیکیشن خود گروه تعریف کرده و برای هر گروه مدیران فروش و بازاریابانی تعریف نماید تا هریک بصورت جداگانه و موازی بدون دخالت و یا دسترسی در کار دیگری، بر روی داده های بدست آمده کار کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *