مدیر وبسایت تیکت در گفتگو با وبنا خبر داد؛

با شکست انحصار ۱۰ ساله، فروش بلیط سینما در تیکت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸

انحصار فروش آنلاین بلیط سینما پس از ۱۰ شکسته شد.

تیکت در صفحه توئیتر خود از اضافه شدن فروش بلیط آنلاین سینما به خدمات خود خبر داد.

مدیر وبسایت تیکت در گفتگو با وبنا ضمن تائید این خبر، از ۳ سال پیگیری برای فروش بلیط سینما در تیکت خبر داد و گفت: «۳ سال بود که به وزارت ارشاد برای فروش آنلاین بلیط سینما درخواست داده بودیم ولی به دلیل سنگ اندازی‌ها با موافقت مواجه نمی‌شد. در ۶ ماه پیش قول داده بودند که با ما تفاهم‌نامه امضا کنند تا ما نیز امکان فروش بلیط سینما را داشته باشیم. در شهریور گذشته با وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردیم و اجازه فروش بلیط سینما و API مربوطه را دریافت کردیم.»


حمید رستمی در پاسخ به خبرنگار وبنا مبنی بر دلیل به تعویق افتادن ارائه بلیط سینما در تیکت تا حال حاضر، گفت: «پس از امضای تفاهم‌نامه برای امضای قرارداد با سینماهای مختلف رایزنی کردیم و متوجه شدیم «سینما تیکت» با سینماها قرارداد انحصاری دارد و سینماها با ما قرارداد امضا نمی‌کنند. با پیگیری از طریق رئیس سازمان سینمایی اخیرا موفق شدیم این انحصار را از بین ببریم.»

رستمی در رابطه با سینماهایی که در حال بلیط فروشی بر بستر وبسایت تیکت هستند، گفت: «در حال حاضر ۴ سینما در تهران با ما قرارداد امضا کردند و در وبسایت ما بلیط فروشی برای آن‌ها صورت می‌گیرد. این سینماها عبارتند از سینمای مگامال، آستارا، تیراژه۲ و پردیس زندگی. فردا یک سینما در مشهد نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.»

مدیر وبسایت تیکت در پایان گفت: «به دلیل انحصار ۱۰ ساله فروش بلیط سینما، گرفتن سهم از این بازار کار آسانی نیست ولی ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت.»

گفتنی است، تیکت از جمله زیرمجموعه‌های هولدینگ کسب و کار نوین ایرانیان است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *