معرفی وبسایت؛

استارتاپ دهچی بستری برای خرید عسل طبیعی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸

یکی از مسائلی که همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم پیدا کردن عسل طبیعی است. برای بسیاری از ما نحوه تشخیص و پیدا کردن عسل طبیعی علامت سوال بزرگی بوده است که هیچ وقت به جواب آن دست پیدا نکردیم.

شاید در صورت افزایش آگاهی از نحوه تشخیص و حتی وجود بسترهایی برای خرید مستقیم از زنبوردار، این مشکل برای همیشه حل شود و مردم بتوانند از مزایای عسل طبیعی بهره ببرند و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

دسترسی به عسل به صورت مستقیم و بدون واسطه از دست زنبوردار یکی از عواملی است که می‌تواند طبیعی بودن آن را تضمین کند. اما با این وجود هستند افرادی که وجدان را قربانی کسب درآمد می‌کنند و به جای تهیه عسل طبیعی و دادن خوراک طبیعی به زنبورهای خود، از محصولات ساخته شده توسط شکر و … استفاده می‌کنند. پیدا کردن زنبورداران با وجدان کاری آسان نیست اما شدنی است.


در این مقاله قصد داریم تا شما را با استارتاپی آشنا کنیم که کار آن فروش عسل طبیعی بدون واسطه و به صورت مستقیم از دست زنبورداران است. دهچی کار شما را در تهیه عسل طبیعی راحت کرده است و این اطمینان را به شما می‌دهد که عسل را مستقیم از دست زنبوردار دارای وجدان کاری تهیه ‌کنید.

وب سایت دهچی

سایت دهچی به عنوان استارتاپی در زمینه فروش عسل طبیعی کار می‌کند که روش فعالیت آن به این صورت است که به طور مستقیم عسل را از زنبوردار می‌گیرد و آنها را آزمایش می‌کند و داخل شیشه با شناسنامه و نام زنبوردار به فروش میٰ‌رساند.

روند کار دهچی به این صورت است که ابتدا در حدود ٢٠٠ کیلو عسل برای فرستادن به سمت آزمایشگاه‌های مخصوص از زنبوردارها تحویل می‌گیرد، که در صورت تایید در آزمایشگاه و گرفتن امتیاز کیفیت مورد نیاز دهچی که تقریبا دو برابر کیفیت عسل‌های موجود در سوپرمارکت‌ها و فروشگاها است، ۲۰۰ کیلو عسل زنبوردار را در شیشه‌های فروش می‌ریزد و زمانی که موجودی زنبوردار به ۵٠ کیلو رسید دوباره این چرخه تکرار می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که دهچی پلی است میان زنبوردار واقعی و مصرف کننده‌های عسل که واسطه‌ها و فروشگاه‌هایی را که عسل غیرطبیعی را به فروش می‌رسانند را از بازار حذف می‌کند.

استارتاپ دهچی عسل‌هایی را که از زنبوردار تحویل می‌گیرد را بر طبق استانداردهای آزمایشگاهی و بین المللی صنعت عسل بررسی می‌کند و با انجام این آزمایشات مشتری را از خرید عسل طبیعی و خالص مطمئن می‌کند. همچنین با قیمت گذاری مناسب بهترین قیمت را روی محصولات می‌گذارد که هم زنبوردار سود کند و هم مصرف کننده از خرید خود راضی باشد.

حفظ سلامت مصرف کننده حرف اول را در دهچی می‌زند، به همین خاطر زنبوردارانی که در دهچی حضور دارند مورد اطمینان هستند و عسلی که آنها تولید می‌کنند آزمایشات مختلفی را برای تعیین سلامت سپری می‌کنند.

هدف اصلی استارتاپ دهچی این است که به مشتری و مصرف کننده تجربه‌ای متفاوت از خرید عسل طبیعی بدهد. زنبوردارانی که عسل خود را در وب سایت دهچی به فروش می‌رسانند زحمات بسیاری برای به ثمر رسیدن کار خود کشیده‌اند و روزها و شب‌ها را برای مراقبت و نگهداری از زنبورها و کندوهای آنها سپری کرده‌اند.

شما به عنوان یک مصرف کننده عسل طبیعی با خرید عسل طبیعی از سایت دهچی از این افراد حمایت می‌کنید و کاری می‌کنید که چرخه کار این افراد ادامه پیدا کند و قطع نشود.

در اصل کار اصلی دهچی حمایت از زنبورداران و جلوگیری از فروش عسل‌های تقلبی در بازار است. همچنین دهچی به زنبورداران کمک می‌کند که محصولات خود را به شکلی مناسب بسته بندی و روانه بازار مصرف کنند. بسیاری از زنبورداران به امکانات بسته بندی عسل را ندارند و به همین منظور دهچی این کار را برای آنها انجام می‌دهد.

خرید عسل از دهچی باعث می‌شود که زنبورداران به دلیل نداشتن بستری برای فروش، شهر و دیار خود را ترک نکنند. دهچی کاری کرده است که آنها از فروش خود مطمئن شوند و کسب و کار خود را در شهرهای خود داشته باشند. حتی با افزایش فروش در چنین استارتاپی، این افراد می‌توانند در آینده به کارآفرینانی در زمینه تولید و فروش عسل طبیعی تبدیل شوند.

با مراجعه به وب سایت دهچی می‌توانید درباره زنبورداران و نحوه کار آنها بیشتر بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید. همچنین می‌توانید عسل طبیعی را از زنبوردار مورد تایید خود تهیه و خریداری کنید.

https://dehchi.com/

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *