بنیان‌گذار کوئیزآف‌کینگز در رویداد هفت‌شهر جشنواره وب وموبایل در بابلسر مطرح کرد؛

‏سرمایه مادی و انسانی حلقه مفقوده صنعت بازی ایران است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸

امیر حسین ناطقی،بنیان‌گذار کوئیزآف‌کینگز، روز پنجشنبه ۵ دی ۹۸ در پنل انتقال تجربه در رویداد هفت‌شهر ⁧‫جشنواره وب و موبایل در بابلسر‬⁩ حضور پیدا کرد.

ناطقی در این پنل از راه اندازی یک بازی جدید با تیمی مستقل خبر داد و گفت: «‏این بازی در حوزه بازی‌های ۳ نفره خواهد بود و ‏نام آن هنوز انتخاب نشده است.»
ناطقی درآمد سالانه کوئیز آف کینگز را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: «‏‏کوئیز آف کینگز در حال حاضر ۲۰ میلیون نصب و در ماه ۱.۵ میلیون کاربر فعال دارد. دو سال است قصد ورود به بازار جهانی داریم. در این راستا کارهای ثبت قانونی در کشور استونی را انجام دادیم. ‏۸۰ درصد اپلیکیشن‌های پرفروش دنیا بازی هستند کافه بازار هم برای آینده خودش در حال سرمایه‌گذاری جدی در این صنعت است. ‏سرمایه مادی و انسانی حلقه مفقوده صنعت بازی ایران است.»
بنیان‌گذار کوئیزآف‌کینگز ادامه داد: «‏شناخت کم از صنعت بازی سبب کمبود سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است. ‏ریسک سرمایه‌گذاری در صنعت بازی کمتر از سرمایه گذاری در کسب و کارهای آنلاین دیگر است.»

او با بیان اینکه تیم اولیه کوئیز آف کینگز ۷ نفر عضو داشت، گفت: «‏بخشی از تیم ا‌ولیه برای تحصیل و بخشی برای فرار از سربازی از ایران مهاجرت کردند. در حال حاضر ‏۶۳ نفر به طور مستقیم و ۱۵ نفر به طور غیر مستقیم در کوئیز اف کینگز فعالیت می‌کنند. ‏سرمایه اولیه کوئیز‌آف‌کینگز ۱۰۰ میلیون تومان بود.»


ناطقی در پایان با مطلوب ندانستن رشد در شرایط قطع اینترنت ابراز امیدواری کرد که دیگر اینترنت قطع نشود.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *