باهمتا به صورت کامل بر روی پرداخت‌یاری رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸

با همتا با انتشار یادداشتی در ویرگول از انجام اقدامات لازم برای هماهنگ شدن با چارچوب‌های پرداخت‌یاری بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش وبنا متن این یادداشت به شرح زیر است:

تمامی اقدامات لازم برای هماهنگ شدن با چارچوب‌های پرداخت‌یاری بانک مرکزی، توسط باهمتا و در تمامی محصولات آن انجام شد. این تغییرات که مربوط به نوع و زمان تسویه حساب و تأیید اطلاعات حساب بانکی می‌شود، با هدف ایجاد پایداری در ارائه خدمات و همچنین کاهش مشکلات موجود در خصوص تسویه حساب‌ها صورت گرفته است. در اجرای تغییرات جدید، باهمتا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا کاربران با کمترین مشکل و مطابق با روال تعریف شده، از خدمات سرویس استفاده کنند. بدیهی است که همزمان با تغییرات، مشکلات غیرقابل پیش‌بینی مشاهده شود. ما در باهمتا این آمادگی را داریم تا در کمترین زمان ممکن، ایرادات احتمالی را با بهترین راه حل برطرف کنیم.


زمان و نحوه تسویه حساب‌

تمامی تسویه حساب‌های مربوط به تراکنش‌های باهمتا به صورت تجمیعی(فقط یک بار در روز) همزمان با سیکل پایا در ساعت ۱۶:۳۰ و در روزهای کاری، توسط شاپرک انجام می‌شود.

تأیید حساب بانکی جدید

از این پس تمامی اطلاعات مربوط به تعریف حساب بانکی جدید، توسط شاپرک و ظرف چند ساعت تأیید می‌شود. این اطلاعات شامل کد ملی، تاریخ تولد و شماره شبا است. همچنین کاربرانی که قبلاً فقط شماره شبای بانکی خود را در باهمتا ثبت کرده‌اند و اطلاعات آنها کامل نیست می‌توانند از طریق نسخه اندروید اپلیکیشن و یا نسخه وب‌اپ باهمتا، به بخش «حساب‌های بانکی» مراجعه و “کد ملی” و “تاریخ تولد” خود را بر روی حساب بانکی مورد نظر تعریف کنند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *