توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران؛

 رویداد استارتاپی اپلیکیشن نویسی اندروید و ios هجده تا بیست آذر ۹۸ در اردبیل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸

رویداد استارتاپی اپلیکیشن نویسی اندروید و ios هجده تا بیست آذر ۹۸ در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای اهداف کلان ملی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، در محور توسعه و گسترش کسب و کار در زمینه IT، «طرح مشارکت، مهارت فاوا، تشویق به رسمی سازی و مسئولیت اجتماعی» با هدف ایجاد اشتغال، اقدام به تأمین بستر و خدمات زیرساختی مناسب جهت رشد شرکتها و گروه های مدنظر نموده است. لذا بخشی از برنامه یکساله این سازمان برای توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا بر اساس سه دیدگاه ۱- ظرفیت سازی، ۲- آمایش و تمرکز زدایی و ۳- فرصت شغلی، و با هدف گسترش توانمندیهای نوآفرینی و کارآفرینی نوپاها در کل کشور است.
به همین منظور جهت دستیابی به اهداف مذکور، تفاهم نامه ای با کارگزاران منطقه ای (در سطح ۵ منطقه کشور) با عنوان “پروژه کارگزاری توانمندیهای نوآوری و کارآفرینی استانهای کشور” منعقد گردید. که با توجه به مفاد آن، کارگزاران محترم موظف به برگزاری رویدادها و دوره های آموزشی در سطح استانهای مناطق خود به منظور گسترش فعالیتهای IT و ICT گردیده اند.

در این راستا کارگزاری توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی منطقه ۳ (پارک علم و فناوری کرمانشاه) با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران رویداد “استارتاپی اپلیکیشن نویسی اندروید و ios” را در آذر ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می کند.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *