در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار خواهد شد:

نشست تخصصی نوآوری در شهر، بازیگران، پلتفرم‌ها و اکوسیستم ۱۹ آذر ۹۸ در نمایشگاه تهران هوشمند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸
نشست تخصصی نوآوری در شهر، بازیگران، پلتفرم‌ها و اکوسیستم، روز ۱۹ آذر و در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار خواهد شد.

در این نشست مصطفی کاظمی، عضو شورای راهبردی تهران هوشمند و عضو هیات مدیره سازمان فاوای شهرداری تهران، علی آشتیانی، هم‌بنیانگذار استارتاپ پلاک، علیرضا بهزادی، موسس و مدیر عامل فضای نوآوری شهری هفت و هشت، محمود کریمی، مدیرعامل شتاب‌دهنده پلنت و کاوه یزدی فرد، مدیر ارشد نوآوری شرکت سحاب پرداز، مربی کارآفرینی و موسس آژانس نوآوری به عنوان مدیر پنل به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.
کاوه یزدی فرد مدیر این نشست تخصصی با اشاره به اهمیت توانمند شدن شهروندان در یک شهر هوشمند، گفت: زمانی که از شهر صحبت می‌کنیم، تمام نیازهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سلامت انسان‌ها در قالب شهروندانی فعال و در بستر فناوری‌ها مد نظر قرار گرفته و در این چارچوب، نقش توانمندتر شدن شهروندان برای حل مسایل‌شان، یکی از اصلی‌ترین نقش‌های مدیریت شهری و اکوسیستم نوآوری شهری محسوب می‌شود.
او در ادامه افزود: نشست تخصصی نوآوری در شهر، بازیگران، پلتفرم‌ها و اکوسیستم، به دنبال بیان تجربه چند سال اخیر اکوسیستم نوآوری در حل مسایل شهروندان و سایر ذی‌نفعان مدیریت شهر است. شناسایی معماری شکل گرفته، به روش پایین به بالا و شکلی کاملا اقتضایی و بدون چشم‌انداز استراتژیک، به ما کمک می‌کند تا نقاط کلیدی اصلاح این طراحی را شناسایی کرده و برای بهبود آن راه‌حل بیابیم.
یزدی فرد با ابراز امیدواری به ثمربخشی این نشست گفت: در این پنل، متولیان فضاهای کاری اشتراکی، شتاب‌دهنده‌های معتبر و شرکت‌های نوپا در کنار سرمایه‌گذاران، نظر خود را درباره وضعیت فعلی نوآوری و شهر، در کنار بیان اثر فعالیت‌های خود با محوریت تاثیر روی شهر و شهروندان را مطرح می‌کنند. امید است در نتیجه نشست، بتوان در کنار عارضه‌یابی صحیح از این وضعیت، پیشنهادهای سازنده‌ای برای بهبود شرایط حکمرانی، سرمایه‌گذاری و پشتیبانی عملی از کارآفرینان و شرکت‌های نوپا و فن‌آورانه ایجاد شود.
گفتنی است، این نشست تخصصی ۱۹ آذرماه در سالن سعدی مرکز بین‌المللی همایش‌های برج میلاد، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *