معرفی وبسایت؛

دانش پرداخت؛ وب اپلیکیشن پرداخت ارزی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸

پرداخت‌های ارزی بانکی، از قدیمی‌ترین و همچنان یکی از مرسوم‌ترین روش‌های پرداخت پول به خارج کشور است. این نوع پرداخت مستقیما به حساب بانکی گیرنده منتقل می‌شود و بسته به نوع حساب وی که می‌تواند دلاری، یورویی و یا ارز خود آن کشور باشد به ارز مورد درخواست تبدیل می‌شود. انجام این نوع حواله مستلزم دانستن کد سوئیفت بانک، اطلاعات حساب گیرنده و شماره حساب وی است. در صورتی که بانک فرستنده پول هزینه انتقال بین المللی را به عهده بانک گیرنده بگذارد، این نوع انتقال با کسر هزینه در حساب مقصد همراه می‌شود.

دانش پرداخت؛ وب اپلیکیشن پرداخت آسان هزینه های ارزی

اما راه دیگر پرداخت هزینه های ارزی امروز روش پرداخت آنلاین است. پرداخت آنلاین معمولا ویزا و مستر کارت و کارت های اعتباری دیگر را شامل می‌شود که بواسطه درگاه‌های پرداخت اینترنتی، انقال پول به صورت آنلاین و آنی از حساب فرستنده کسر و به حساب پذیرنده منظور می‌شود. مزیت این روش نسبت به پرداخت های بانکی یا به اصطلاح حواله ای، سرعت و مشخص بودن کامل مقدار پرداختی و کارمزد ها می باشد.


داشتن یک کارت ویزا و یا مستر معتبر مستلزم داشتن حساب بانکی است. انواعی از کارت‌های غیر بانکی نیز وجود دارد که معمولا به صورت مبلغ پیش پرداخت شده توسط موسسات مختلف بنام و آدرس افراد ثبت می‌شوند. لازم به ذکر است کارت‌هایی که به صورت بی نام و یا بنام افرادی با هویت غیر واقعی صادر می‌شوند دارای محدودیت‌های بسیاری است و استفاده از آنها برای پرداخت‌های معتبر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

پرداخت آنلاین ارزی با دانش پرداخت به سادگی و از کارت‌های بانکی معتبر ب قابل انجام است. تنها کافیست آدرس صفحه پرداخت و سایر مشخصات ضروری را وارد کنید و پس از محاسبه خودکار هزینه و پرداخت ریالی پرداخت ارزی خود را ثبت کنید.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. برای پرداخت مستر کارت میشه از این سایت هم استفاده کرد؟
    https://avalpardakht.com/buy-with-visa-and-master-card

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *