کمیسیون عمران نحوه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸
جهش تولید دانش بنیان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های حمل و نقل اینترنتی و هم چنین میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش وبنا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: امروز دو موضوع در دستور کار کمیسیون قرار داشت. بحث اول در رابطه با نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری اینترنتی نظیر اسنپ و تپ سی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس قانون فعلی نظارت بر حمل و نقل درون شهری بر عهده شهرداری‌ها است و آنها بر تاکسیرانی نظارت دارند اما جنس اسنپ و تپسی متفاوت است و آنها از طریق اپلیکیشن خدمات حمل و نقل اینترنتی ارائه می دهند.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: سوال اعضای کمیسیون عمران این بود که اگر اتفاقی پیش بیاید مسئول اصلی کدام وزارتخانه یا بخش است. اعضای کمیسیون از توضیحات ارائه شده قانع نشد و بنا به تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی نحوه فعالیت و نظارت بر این شرکت‌ها تشکیل شود و از مدیران این شرکت‌ها و سایر بخش‌ها مربوطه دعوت شود تا در نهایت به یک جمع بندی برسیم.


وی در ادامه تاکید کرد: این موضوع بسیار مهم است چراکه به امنیت و آسایش مردم باز می‌گردد. باید نظارت دقیقی اعمال شود.

موسوی در ادامه با اشاره به دستور دوم جلسه امروز کمیسیون عمران بیان کرد: در ادامه جلسه نیز موضوع اربعین با حضور مسئولان تمامی دستگاه‌های مربوطه بررسی شد. در این جلسه گزارشی از میزان آمادگی دستگاه برای ارائه خدمات استماع شد. اربعین امسال پیش بینی می شود بیش از ۳ میلیون زائر به عتبات عالیات مشرف شوند و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی در پایان افزود: نماینده حاضر از سوی شرکت هواپیمایی نیز اعلام کرد که قیمت‌های ثابتی بین ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه به منظور سفر به کربلا تعیین شده و در صورت هرگونه تخلف و افزایش قیمت برخورد لازم صورت خواهد گرفت. بر اساس این گزارش دستگاه‌های اجرایی هم در داخل ایران و هم در داخل خاک عراق آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *