تجربه، استراتژی استارتاپ پیاده را تغییر داد / حسام آرمندهی ۱۰ درصد سهام پیاده را خرید

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸

حسام‌ آرمندهی، مدیرعامل کافه بازار ۱۰ درصد از سهام استارتاپ پیاده را خرید.

حامد ابراهیمی، مدیر روابط عمومی استارتاپ پیاده در گفتگو با خبرنکار وبنا از سرمایه‌گذاری شخصی حسام آرمندهی در استارتاپ پیاده خبر داد.

ابراهیمی همچنین در رابطه با سرویس جدید پیاده به نام «تجربه» توضیح داد: «۱۰ روز است که سرویس جدیدی را در پیاده به نام تجربه راه اندازی کرده‌ایم. راه اندازی تجربه مسیر کسب‌وکار پیاده را به سمت B2C تغییر می‌دهد و به مثابه تغییر استراتژی استارتاپ پیاده است.»


مدیر رپابط عمومی پیاده در رابطه با سرویس جدید این استارتاپ توضیح داد؛ « محصول جدید پیاده مارکت‌پلیسی برای تفریح است. افرادی که کار جالب و یا حرفه‌ای را بلد هستند می‌توانند به عنوان یک فعالیت تفریحی آن را به سایر افراد بفروشند. برای نمونه شهروندان می‌توانند با یک‌ عکاس، تجربه عکاسی خیابانی را تجربه کنند، یا با رفتن به قهوه‌خانه‌ای قدیمی یاد بگیرند چگونه املت قهوه‌خانه‌ای درست کنند و یا چند لیوان چایی را در یک دستشان نگه‌دارند و در نهایت تجربه جدیدی کسب کنند.»

ابراهیمی در پایان گفت:« بعد از این تغییر استراتژی، ۱۰ درصداز سهام پیاده توسط حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه بازار خریداری شد و به این ترتیب سید سرمایه‌گذاری را جذب کردیم.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *