رویداد

رویداد کافه سرمایه، ۳۰ و ۳۱ شهریور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

 با هدف پیوند استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران، رویداد کافه سرمایه طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، این رویداد که مجموعه کارن‌کراد به عنوان کارگزار رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزارکننده آن است، فرصتی برای معرفی استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نو به سرمایه‌گذاران و بررسی امکان سرمایه‌گذاری ایده‌های خلاقانه و تجاری‌سازی آن است.

در همین رابطه، اتاق بازرگانی تهران که از دوره هشتم هیات نمایندگان همکاری رسمی خود با صندوق نوآوری و شکوفایی را با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کرده‌، حامی معنوی این رویداد است و اعضای اتاق تهران در صورت تمایل می‌توانند در این گردهمایی مشارکت کنند.


علاقمندان می‌توانند اطلاعات استارت‌آپ‌های حاضر در رویداد کافه سرمایه را از این محل دانلود کرده و همچنین فرم علاقمندی به استارت‌آپ‌ها را از طریق فایل پیوست دریافت کنند.

به همین منظور، بنگاه‌ها و سرمایه‌گذاران در صورت تمایل به برگزاری جلسات خصوصی با استارت‌آ‌پ‌ها می‌توانند با تکمیل فرم علاقمندی و ارسال آن به آدرس ایمیل info@KarenCrowd.com حضور خود را در این رویداد به عنوان سرمایه‌گذار اعلام کنند.

همچنین برای سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۰۱۴۳۸۰ تماس برقرار نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *