«تماس امن» اسنپ در سراسر ایران امکان‌پذیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
اسنپ با انتشار اطلاعیه ای از اضافه شدن قابلیت «تماس امن» به خدمات این سامانه حمل و نقل آنلاین در سراسر کشور خبر داد.به گزارش وبنا متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هفتم آذر ۱۳۹۶ قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه یا همان تماس امن میان کاربران مسافر و راننده اسنپ در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعال شد. امروز پس از گذشت کمتر از ۲سال این امکان در سراسر ایران فعال شده است. استفاده از این قابلیت برای تمامی کاربران رایگان است. کاربران می‌توانند از طریق ارسال یک پیامک این قابلیت را برای خود فعال یا غیرفعال کنند. با استفاده از «تماس امن» کاربران مسافر و راننده برای برقراری تماس تلفنی با ‌یکدیگر نیازی به اشتراک‌گذاری شماره تماس خود ندارند و تماسشان از طریق یک شماره واسط برقرار می‌شود.

در جهت حفظ اطلاعات شخصی کاربران

اطلاعاتی از قبیل شماره تماس جزیی از اطلاعات شخصی ما محسوب می‌شوند. این قابلیت در راستای احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌‌ آنها راه‌اندازی شده است و امیدواریم با استفاده از آن سفری امن و بدون دغدغه را برای کاربران راننده و مسافر خود رقم بزنیم.


نحوه فعال و غیرفعال‌سازی قابلیت «تماس امن»

• بدون توجه به اینکه در کدام شهر ایران هستید، با شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید، کد ۲۰۰ را به ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید.

• پس از ارسال این کد، پیامکی با این متن برای شما ارسال می شود: «سرویس پنهان کردن شماره تماس برای شما فعال گردید»

• از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط  ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

• برای غیرفعال کردن این سرویس با شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید، عدد ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید.

• پس از ارسال این کد، پیامکی با این متن برای شما ارسال می‌شود: «سرویس پنهان کردن شماره تماس برای شما غیرفعال گردید»

رانندگان ناشنوا در فهرست سفید

در اجرای طرح تماس امن شرایط رانندگان ناشنوا نیز در نظر گرفته شده است. به طور معمول رانندگان ناشنوا از طریق ارسال پیامک با مسافر ارتباط برقرار می‌کنند. این نحوه‌ ارتباط با فعال شدن قابلیت تماس امن می‌تواند مختل شود. رانندگان ناشنوایی که خود را به دفاتر اسنپ در شهرشان معرفی کنند در فهرست سفید قرار می‌گیرند و تماس امن برای سفرهای آنها غیرفعال می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *