محمد جعفر نعناکار، نویسنده کتاب مجموعه قوانین و مقررات حقوق استارتاپ‌ها؛

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات حقوق استارتاپ‌ها» بستری برای ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸

کتاب مجموعه قوانین و مقررات حقوق استارتاپ‌ها توسط محمدجعفر نعناکار، حقوقدان و مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران گردآوری شد.

نعناکار در رابطه با این کتاب به خبرنگار وبنا گفت:«کتاب مجموعه قوانین و مقررات حقوق استارتاپ‌ها در دویست صفحه شامل قوانین، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و الزامات تدوین و تجمیع شده است. این کتاب آخرین الزامات و قوانین و مقررات جاری در کشور را که به ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا اشاره دارد تجمیع و بستری را برای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی در زمینه حقوق مهیا کرده است.»

این حقوقدادن ادامه داد: «گردآوری قوانین مختلف و آیین‌نامه های متنوع باعث خواهد شد تا مشتاقان به ایجاد کسب و کار در فضای اینترنتی بتوانند با دید بهتری نسبت به راه اندازی کار خود اقدام نمایند. پایبندی به قوانین و اطلاع از قواعد موجود باعث خواهد شد تا ریسک‌های کسب و کار از نظر حقوقی کاهش چشمگیری پیدا کند و قبل از راه اندازی استارتاپ، مجوزات و زیرساخت های لازم حقوقی تامین شود.»


او در پایان از در نظر گرفتن تخفیف ۱۵درصدی برای مخاطبان وبنا با استفاده از کد تخفیف webna خبر داد.

گفتنی است این نویسنده پیش از نیز در کتابی با عنوان «مجموعه قوانین و مقررات مبتنی بر فضای مجازی» قوانین این حوزه را گردآوری کرده بود.

برای خرید کتاب مجموعه قوانین و مقررات حقوق استارتاپ‌ها اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

کتاب «مجوعه قوانین و مقررات مبتنی بر فضای مجازی» طی سال ها و براساس تجربه کاری نوشته شد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *