در بیانیه سازمان تاکسیرانی تهران مطرح شد؛

زیاده خواهی و اعمال نفوذ از طریق سیاستمداران چهره اکوسیستم استارتاپی را مخدوش می‌کند / با طرح هم‌پذیرندگی زمینه انحصار را از بین بردیم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با انتشار بیانیه ای در مورد هم‌پذیرندگی سامانه‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی توضیح داد.

به گزارش وبنا، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، پیرو نشست خبری سازمان تاکسیرانی در زمینه اطلاع رسانی هم‌پذیرندگی سامانه های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی و به جهت افزایش شفافیت و تنویر افکار عمومی در خصوص مختصات اصلی این طرح بیانیه ای صادر کرد.

نشست خبری اخیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با انتقادات اپلیکیشن تومن رو به رو شد.


در بخشی از بیانیه انتقادآمیز اپلیکیشن تومن در رابطه با طرح هم‌پذیرندگی نوشته شده است: «سازمان تاکسیرانی تا چه زمانی اجازه خواهد داشت تا با ایجاد هزینه و ضرر برای کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان و استارتاپ‏ها، تیشه بر ریشه اشتغال‌زایی بزند. آیا به اندازه کافی در این مسیر خون شرکتهای جوان و کاربلد به زمین ریخته نشده است؟ در فضای اقتصاد این روزهای ایران که رونق از آن رخت بربسته و شاخصهای اقتصادی و حجم اقتصاد ایران رو به افول و کوچکتر شدن است، چه جای سیاوش کُشی است.»

برای مطالعه متن کامل بیانیه سازمان تاکسیرانی اینجا کلیک کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *