معرفی وبسایت؛

زیمد؛ فروشگاه آنلاین هدایای خاص

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸

تا حالا شده برای مناسبتی ویژه دنبال یک کادو خاص بگردین؟ پس این مطلب رو دنبال کنید چون زیمد میتونه بهترین گزینه برای شما باشه.

https://zimod.ir/

مجموعه زیمد در تلاش است تا با فراهم کردن محصولات متنوع ، با کیفیت و مقرون بصرفه و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد، خرید اینترنتی هدیه و کادو های خاص را برای شما عزیزان راحت، سریع و لذت بخش نماید. در این مجموعه براحتی می توانید برای هر سن و سال، جنسیت و سلیقه ای هدیه مناسب پیدا کنید.
محصولات ارائه شده در فروشگاه زیمد عبارتند از هدیه های عاشقانه اسم خاص و همچنین نقاشی دیجیتالی شما که قابل چاپ روی سطوح زیر میباشد:
تابلـو قاب و شاسی : بهترین کیفیت چاپی همراه با شاسی و لایه محافظ (لمینت) قابل شستشو
لیوان (ماگ) : در دو نوع سرامیکی ساده و جادویی حرارتی قابل شستشو
تی شرت : جنس پنبه ای ملانژ با بالاترین کیفیت دوخت و چاپ ، قابل شستشو


معرفی اسم خاص:
نوعی تایپوگرافی است که با ترسیم نام یا کلمه ای در قالب خطوط پیچیده رنگی با استفاده از ابزار دیجیتال ( قلم نوری ) طراحی میشود و به دلیل دلنشین بودن برای همه سلیقه ها و سنین دوست داشتنی و جذاب می باشد.

معرفی نقاشی دیجیتال:
یکی از خاص ترین هدیه ها در دنیای مدرن امروز نقاشی دیجیتال یا همان طراحی چهره به صورت کارتونی می باشد. این سبک نقاشی توسط ابزار دیجیتال (قلم نوری) رسم میشود که به دلیل فانتزی بودن این اثر می توان آن را به عنوان یک کادو خاص در مناسب های ویژه به عزیزانتان خود هدیه دهید.

جهت پیگیری سفارش خود می توانید با ورود به بخش پیگیری سفارشات، وضعیت را مشاهده و در صورت اتمام مراحل ارسال توسط فروشگاه ، کد پیگیری مرسوله را دریافت کنید. همچنین فروشگاه زیمد با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. جالبه واقعا …
    هر سایت هدیه ای فقط جواهرات و باکس هدیه و کادو های تکراریه ولی این سایت با اینکه محصولاتش محدود هست ولی واقعا جذاب و متفاوت هست.
    همچنین طراحی خیلی عالی و کاربرپسندی هم داره . در کل عالیه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *