حضور ۱۹ شرکت و استارتاپ در دومین ژوژمان طراحی UX/UI اسپیرال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸

دومین ژوژمان دانش‌آموختگان دوره جامع UX و UI مرکز طراحی اسپیرال، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ به میزبانی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برگزار شد.

در این رویداد که با استقبال بسیار زیاد علاقمندان مواجه شده بود، نمایندگان ۱۹ شرکت، سازمان و استارتاپ نیز حضور داشنند تا بتوانند علاوه بر آشنایی با روند طراحی محصولات دیجیتال، دانش‌آموختگان این دوره را جهت استخدام و همکاری ارزیابی نمایند. زرین‌پال، گروه مپنا (توسعه دو)، همیار توسعه، اسپارد، استودیو گروسیان، اپلیکیشن کرفس، مبنا، ساینا کارت، نکسو، تجارا، لایفیکس، بهماند، گیملوپرز، گروه طراحی سپیدار، ورسک، تیسیتانو، آواملک و.. از جمله مجموعه‌هایی بودند که نمایندگان آنها در این رویداد حضور داشتند.

داوران دعوت شده در این ژوژمان نیز همچون دوره قبل آقایان رسام رستمی (مدیر پارادایم و مدیر محصول سابق اسنپ)، کیارش آمالی‌وند (طراح تجربه کاربری دیجیکالا) و آرین مقبلی (مدیر محصول تپسی) بودند که جهت داوری پروژه‌های انجام شده توسط محمد نسیمی، امیر چگنی و مصطفی حق‌شناسی به این ژوژمان آمده بودند.

این ژوژمان با صحبت‌های دکتر حامد بیدی، مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال و مدرس دوره آغاز شد و طی این برنامه سه ساعته، دانش‌آموختگان دوره اسپیرال به شرح روند پروژه عملی خود پرداختند و داوران نکات مربوط به هر پروژه را به آنها گوشزد نمودند. در پایان پس از جلسه مشورتی داوران، نمرات هر کدام از دانش‌آموختگان به آنها اعلام و گواهی پایان‌دوره به آنها اعطا گردید.

دوره‌های جامع طراحی تجربه و رابط کاربری از ابتدای مهرماه ۱۳۹۷ در راستای مسئولیت اجتماعی مرکز طراحی اسپیرال و با هدف تربیت نیروهای متخصص در این زمینه به صورت نیمه‌خصوصی برگزار می‌شود. مدرس این دوره دکتر حامد بیدی است و شروین مشایخ، جلال سمیعی و امیرحسین ناطقی مدرسین مدعو در دومین دوره بودند. علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی UX و UI اسپیرال می‌توانند از طریق وبسایت ایوند در دوره‌های بعدی ثبت‌نام کنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

مرکز طراحی اسپیرال در کنار فعالیت‌های تجاری اصلی خود همواره برگزاری رویدادهای فرهنگی آموزشی را بخشی از رویکرد حرفه‌ای خود در جامعه طراحان و توسعه‌دهندگان دانسته است. جهت اطلاع از رویدادهای آتی مرکز طراحی اسپیرال می‌توانید کانال تلگرام یا اکانت توییتر اسپیرال را دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.