معرفی کاندیدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما با تریپ

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

تریپ یک آژانس مسافرتی آنلاین است که خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما، رزرو هتل، خدمات ویزا، تور، ترانسفر فرودگاه، گشت و تفریحات را به صورت آنلاین ارائه می کند.

خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل از اصلی ترین اجزای سفر بوده که تریپ با فراهم کردن بلیط ارزان هواپیما، بلیط چارتر هواپیما، بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما خارجی و داخلی، و همچنین هتل های مختلف سعی در ارائه بهترین نرخ ها و خدمات دارد.

تریپ تمامی تامین کنندگان بلیط هواپیما و رزرو هتل را جهت یافتن ارزانترین قیمت ها به خصوص قیمت بلیط استانبول، قیمت بلیط دبی، هتل استانبول و هتل دبی  جستجو کرده و می کوشد با استاندارد های مناسب، بهترین خدمات رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما ارزان و خدمات سفر را در سراسر جهان، به مشتریان خود ارائه دهد.


مطمئنا خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل هوشمندانه ترین روش تهیه خدمات گردشگری می باشد چرا که با چند کلیک تمامی ایرلاین ها از جمله بلیط ماهان، بلیط ایران ایر، بلیط ترکیش و ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر و همچنین هتل ها را با قیمت و ساعات و شرایط مختلف به کاربران نمایش داده و به این ترتیب امکان یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری و ارزان و مقایسه و رزرو بهترین گزینه را به کاربر می دهد.

کاربران در کنار وبسایت تریپ همچنین می توانند اپلیکیشن تریپ را روی گوشی خود نصب کنند.

برای دانلود تریپ از گوگل پلی کلیک کنید

گفتنی است تریپ در سال ۹۷ کاندید بهترین وبسایت یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه هتلداری و رزرواسیون بلیط بوده است.

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *