فراخوان ترمیم اعضای کمیسیون نرم افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برای ترمیم اعضای کمیسیون نرم افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف فراخوان داده است.

به گزارش وبنا این فراخوان به شرح زیر است:

مظاهر مرجانی رییس کمیسیون نرم افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اعلام این خبر گفت:« نقش بی بدیل صنعت نرم افزار در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و حضور نرم افزارهای تخصصی در صنایع و اصناف مختلف تاثیر شگفتی بر اقتصاد جهان و ایران داشته است. به دلیل گستردگی فروشگاه ها و اصناف، فعالان نرم افزاری در این حوزه از نظر آماری دارای بیشترین سهم تعدادی بازارهستند.»


با توجه به این گسترگی و همچنین اهمیت وتاثیر بالای آن در اقتصاد کشور، در سال ۹۷ کمیسیون نرم افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، برای استفاده حداکثری از توانمندی شرکت های خصوصی فعال در این حوزه تشکیل شده و تاکنون نیز دستاوردهای مهمی نیز داشته است.
با توجه به سیاست سازمان مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت کمیسیون ها، این کمیسیون ظرفیت پذیرش نماینده چند شرکت نرم افزاری فعال دیگر در این حوزه را دارد. لذا شرکت های فعال علاقه مند در این حوزه و دارای عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران می توانند،با تکمیل  فرم اعلام آمادگی خود را برای پیوستن به این کمیسیون و فعالیت در آن اعلام کنند.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *