اطلاعیه شماره 1 سازمان نصر تهران در خصوص بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه؛

اعضای سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران بیمه تکمیلی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران پس از بررسی های به عمل آمده به منظور تهیه بهترین نرخ و شرایط بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه برای اعضای سازمان، قراردادی با بیمه ایران (نمایندگی نگین کد ۵۱۶۸) در بازه زمانی ساعت صفر مورخه ۲۵ / ۲ / ۱۳۹۸ لغایت ساعت ۲۴ مورخه ۲۴ / ۲ / ۱۳۹۹ منعقد کرده است.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، انجام مراحل اجرایی ثبت نام با همکاری اعضا، دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و بیمه ایران (نمایندگی نگین کد ۵۱۶۸) انجام خواهد شد.
نحوه ثبت نام:
اعضای محترم به منظور استفاده از خدمات بیمه تکمیلی می بایست نسبت به درخواست کتبی در سربرگ شرکت، همراه با مهر و امضاء مجاز به دبیرخانه سازمان اقدام کنند.
دبیرخانه سازمان پس از بررسی درخواست شرکت متقاضی، نسبت به تهیه و ارائه معرفی نامه خطاب به شرکت بیمه ایران (نمایندگی نگین) با موضوع معرفی شرکت متقاضی جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی اقدام می کند.
اعضای محترم می بایست فایل های موردنیاز بیمه ایران (نمایندگی نگین) که در پیوست اطلاعیه نیز توضیح داده شده است (اصل نامه درخواست شرکت مربوطه ممهور به مهر شرکت، به همراه نامه عضویت در سازمان، لیست بیمه تامین اجتماعی فروردین ماه ۹۸ و فایل اکسل (پیوست ها) حاوی اسامی بیمه شدگان اصلی و خانواده ایشان) را به نشانی پست الکترونیکی irannegin5168@gmail.com ارسال و سپس اصل آن را برای بیمه ایران (نمایندگی نگین) ارسال کنند.

لازم به ذکر است نماینده شرکت بیمه ایران (نمایندگی نگین) از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای یکشنبه هر هفته در محل دبیرخانه سازمان مستقر بوده و اعضای محترم می توانند طوری برنامه ریزی کنند که در این زمان به منظور اخذ معرفی نامه به دبیرخانه سازمان مراجعه و سپس به نماینده شرکت بیمه ایران (نمایندگی نگین) مراجعه و مدارک خواستاری را تحویل ایشان کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بیمه ایران (نمایندگی نگین) به شماره تلفن ۴۴۰۴۴۰۴۳ و ۴۴۰۴۴۰۵۹ و ۴۴۰۷۱۵۹۰ تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورتی که در زمان های غیر از حضور نماینده بیمه ایران (نمایندگی نگین) معرفی نامه و CD حاوی اطلاعات بیمه شدگان را ارسال می فرمایید، این اطلاعات را به نشانی تهران، اتوبان همت، بزرگراه ستاری جنوبی، بعد از پیامبر غربی، نرسیده به پل حکیم، نبش کوچه پنجم شرقی، مجتمع گلها، پلاک ۸۰، طبقه ۵، واحد ۱۷ ارسال فرمایید.


شرایط ثبت نام:
شرکت متقاضی می بایست دارای مجوز فعالیت معتبر از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران باشد.
پرسنل متقاضی (افراد سرپرست) حتماً در لیست بیمه تامین اجتماعی (آخرین لیست ارائه شده) شرکت باشند.
ثبت نام افراد سرپرست خانواده در بیمه عمر و حادثه الزامی است.
ثبت نام حداقل ۵۰ درصد افراد لیست بیمه تامین اجتماعی الزامی است .
(جهت شرکت های کمتر از ۱۰نفر، حداقل نفرات تحت پوشش ۷۰%لیست بیمه تامین اجتماعی باشد)

نحوه پرداخت حق بیمه درمان تکمیلی:
پس از دریافت اطلاعات توسط بیمه گر با توجه به طرح انتخابی، مبلغ کل حق بیمه شرکت محاسبه و طی صورتحساب حداکثر طی یک هفته پس از ثبت نام، توسط بیمه گر به شرکت ارسال خواهد شد.
براساس توافقات انجام شده با بیمه گر، نحوه پرداخت حق بیمه به شرح جدول ذیل خواهد بود:
ردیف میزان پرداخت تاریخ چک
۱ ۲۵% ۲۷/۰۲/۱۳۹۸
۲ ۲۵% ۱۵/۰۵/۱۳۹۸
۳ ۲۵% ۱۵/۰۸/۱۳۹۸
۴ ۲۵% ۱۵/۱۰/۱۳۹۸
در صورت عدم وصول چک ها، ارائه خدمات توسط بیمه گر فقط به آن شرکت متوقف خواهد شد.

نحوه پرداخت حق بیمه عمر و حادثه:

این حق بیمه طی یک فقره چک در تاریخ ۲۷/۲/۱۳۹۸ پرداخت خواهد شد.

فایل پیوست:

staff info.xlsx

family information.xlsx

ettelaie.pdf

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *