با «های‌متال» تجربه کنید؛

توسعه صنعت فولاد از مسیر دنیای دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

سایت خبری «های‌ متال» با هدف اطلاع‌رسانی سریع و دقیق به کاربران با جمع‌آوری اخبار لحظه به لحظه از خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر آغاز به کار کرده است.

های‌متال  یک بنگاه مستقل خبری و تخصصی در حوزه صنعت فولاد است. هدف اصلی این وب‌سایت حمایت از اقتصاد و تولید داخلی است که به‌صورت حرفه‌ای و مبتنی بر واقعیات به‌روز و لحظه‌ای به مخاطبان خود خدمات‌رسانی کند.

مخاطبان علاقمند به پیگیری خبرهای تخصصی صنعت فولاد، بورس کالا، صنعت ساختمان و دیگر اخبار ویژه اقتصادی می‌توانند اخبار و گزارش‌های دقیق، عینی و بی‌طرفانه را با هدف انتقال اطلاعات در چارچوب اصول  حرفه‌ای مطبوعات در این سایت مشاهده کنند.


این وب‌سایت که کار خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده، به موازات کار حرفه‌ای خبررسانی، آخرین قیمت‌های محصولات فولادی را نیز برای متقاضیان خرید و عرضه بازار فولاد منتشر می‌کند.

برای ملاحظه صفحه اصلی سایت خبری «های‌متال» می‌توانید به آدرس www.himetal.ir مراجعه نمائید.

در صفحه اصلی وب‌سایت، عناوین زیر مشخص شده است :

عناوین کل خدمات وب‌سایت – مطلب ویژه – اخبار و تحلیل‌ها – عکس – قیمت روز میلگرد – انواع پروفیل – قیمت روز  ورق سیاه – تیرآهن و هاش – نبشی و ناودانی – مراحل سفارش – خدمات ما – جستجو – ارتباط با ما – مشتریان و تامین‌کنندگان- چرا ما – پیوندها.

با کلیک روی کلمه « اخبار و تحلیل‌ها »، تیتر و لید کل اخبار تهیه شده در یک روز معین نشان داده می‌شود.

با کلیک روی عنوان محصولات زیرگروه های آنها مشخص شده و با کلیک روی هر کدام، توضیحات و قیمت‌های مربوط به آن محصول را به صورت لحظه‌ای می توانید مشاهده نمایید.

وب‌سایت «های‌متال» در کنار ارائه گزارش‌ها، اخبار و تحلیل‌های دیگر سایت‌ها، گفتگوها و مصاحبه‌های تولیدی هم منتشر می‌‌نماید. این وب‌سایت تلاش دارد در طول ۲۴ ساعت به‌روز ‌شود تا مطالب مختلف در زمینه‌های گوناگون را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مخاطبان قرار دهد.

گزارشگران و خبرنگاران «های‌متال» تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطالب و اخباری که در بخش‌های مختلف این رسانه منتشر می‌شود بر پایه رویدادهای بازار فولاد و اقتصاد کشور و کاملا دقیق باشد. این اطلاعات و اخبار بر اساس منابعی معتبر و بدون جانب‌داری منتشر می‌شوند که به درک وقایع و موضوعات خبری صنایع و اقتصاد کمک کنند. بنابراین این رسانه از دیدگاه‌ها یا منافع صنف، اتحادیه، انجمن یا هیچ گروه اقتصادی یا هیچ نهاد دولتی دفاع نمی‌کند.

این ‌وب‌سایت برای تحلیل و تفسیر موضوعات روز بازار و نوسانات این صنعت به دیدگاه‌های کارشناسان تکیه می‌کند. تحلیل‌گران و متخصصان این رسانه در مواردی که بازار با فراز و فرودها و تحولات اثرگذار مواجه‌ می‌شود، گزارش‌های تحلیلی ناشی از این رویدادها را با تایید سردبیر سایت منتشر می‌کند.

همچنین یکی دیگر از اهداف این سایت انتشار به روز قیمت‌های محصولات فولادی و آخرین قیمت‌های معاملات بازار است. برای اطلاع از نحوه فروش و قیمت‌گذاری محصولات از طریق بورس کالا ، اطلاعات عرضه و سایر منابع تامین و عرضه هر نوع محصول ویژه و مقاطع زیرمجموعه مربوط به آن در لحظه می‌توانید به وب‌سایت مراجعه نمایید.

یکی از اولویت‌های وب‌سایت «های‌متال» پشتیبانی و توسعه بخش بزرگ بازرگانی است که با بهرگیری از افراد متخصص، صاحب فن و کارآمد که سال‌ها با حفظ اعتماد فضای بازار کسب تجربه کرده‌اند، تلاش دارد نسبت به اهداف خود در بازرگانی صنعت فولاد و ارایه خدمات منحصر به فرد، به روشی نوین و با سهولت بیشتر، شرایط مناسبی را برای تامین و عرضه محصولات فولادی فراهم کند.

وب‌سایت «های‌متال» همچنین خدمات سفارش محصول را با شعار «یک کلیک تا خرید آهن» به‌صورت آنلاین واقعی پیش‌بینی نموده است که با مراجعه به بخش مربوطه در وب‌سایت و مدیریت ارتباط با مشتری، محصول مربوطه را بدون اتلاف کمترین وقت و هزینه ثبت نمایید. درآینده نزدیک به این منظور فرآیندهایی جهت ثبت ایمن سفارش در سیستم فروش، خرید تضمینی و نحوه کنترل کیفیت محصول موردنظر برای اولین بار در کشور در این وب‌سایت برای مشتریان راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *