معرفی کاندیدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

ارائه انواع تبلیغات آنلاین در یکتانت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

یکتانت پلتفرم تبلیغات آنلاین است.

هدف یکتانت ایجاد بهترین نتیجه برای تبلیغ‌کنندگان و درآمدزایی منصفانه برای رسانه‌هاست.

تیم یکتانت همواره بر اساس داده‌ها تصمیم‌گیری می‌کند و تلاش روزمره‌اش در جهت بهبود عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال است.


از خدمات یکتانت می توان به تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان، ریتارگتینگ، ریتارگتینگ محصول، تبلیغات بنری و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی:

در تبلیغات کلیکی شما تنها به ازای کاربری که به شما علاقه نشان داده و با کلیک روی تبلیغات، وارد وب‌سایت شما می‌شود هزینه می‌پردازید. با هدفمندسازی و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی می‌توانید تبلیغات‌تان را در زمان درست، تنها به مخاطبان هدف‌تان نمایش داده و بهره‌وری کمپین‌تان را افزایش دهید.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن پیامی است که بر روی صفحه نمایش موبایل یا دسکتاپ کاربران ظاهر می‌شود. افرادی که این پیام را دریافت می‌کنند،‌ کاربران وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که دریافت پوش نوتیفیکشن را قبول کرده‌اند.

شما با ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در یک لحظه، پیام خود را به میلیون‌ها کاربر می‌رسانید و آن‌ها را به صورت هدفمند به وب‌سایت یا اپلیکیشن خود هدایت می‌کنید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات است.

ریتارگتینگ
ریتارگتینگ یکتانت به کاربران کمک می‌کند هدفمندتر از همیشه تبلیغ کنند و با بازگرداندن مشتریان‌ خود به وب‌سایت‌شان، آن‌ها را ترغیب به خرید کنند.

ریتارگتینگ محصول 

حتما تجربه کرده‌اید که بسیاری از مشتریان هدف‌تان بعد از مشاهده یک محصول، بدون آنکه خریدی انجام دهند از وب‌سایت‌تان خارج می‌شوند. با ریتارگتینگ محصول شما می‌توانید بدون کوچکترین دردسری، محصولات مورد نظر مشتریان بالقوه‌تان را دوباره به آنها نشان دهید یا پیشنهادهای بهتری در همان زمینه به آن‌ها ارائه کنید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

تبلیغات بنری با اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) است. شما به کمک این بنرها به مشتریان بالقوه‌تان اعلام وجود و به این شکل هویت خود را در ذهن آنها تثبیت می‌کنید.

افزایش ترافیک و ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا لیدهای ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب هم از دیگر اهداف به‌کارگیری این روش تبلیغاتی اثربخش هستند.

گفتنی است یکتانت کاندید برترین وبسایت یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه تبلیغات و بازاریابی آنلاین بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *