اطلاعیه شماره 2 الکامپ منتشر شد؛

 الکام ترندز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها در حوزه ترندهای جهانی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

الکام ترندز امسال هم با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیت ها و توانمندی های اعضاء در مورد جدیدترین ترندهای جهانی یکی از بخش های الکامپ امسال خواهد بود.

در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، بخش الکام ترندز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیت ها و توانمندیهای اعضاء در مورد جدیدترین ترندهای جهانی برگزار می شود.

سازمان های دولتی به شکل گسترده تر، دستاوردهای خود را در سالن های دولت هوشمند برای مردم و کسب و کارهای بخش خصوصی به نمایش می گذارند تا با یاری جستن از توان های مردمی و جذب مشارکت ها، خدمات دولتی را توسعه داده و در دسترس عموم قرار دهند.
به منظور اشتراک مساعی ، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT در بخش الکام تاکز به گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی شهرها و بسیاری از مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر پرداخته می شود.
پیش ثبت نام از تاریخ دوم اردیبهشت ماه در سامانه http://iran-elecomp.com/ شروع خواهد شد و همچون سال های قبل اولویت پیش ثبت نام در جانمایی غرفه ها و شرکتها موثر خواهد بود.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *