نمایشگاه آنلاین کار؛ تحولی در دنیای استخدام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

پس از تجربه موفق برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین کار، دومین نمایشگاه آنلاین کار همزمان با جشنواره فرصت‌های شغلی روشنای دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.
اولین نمایشگاه آنلاین کار که از ۲۹ دی تا ۳ بهمن سال گذشته برگزار شد، فرصتی بی‌نظیر را در اختیار دانشجویان و افراد بدون سابقه کار قرار داد تا شغل مناسب با توانایی‌شان را پیدا کنند. از طرف دیگر، شرکت‌ها نیز با صرف هزینه و زمان کمتر نسبت به نمایشگاه‌های حضوری، توانستند نیروی کار مورد نظرشان را پیدا کنند. یکی از امکانات منحصربه‌فرد و متمایزکننده نمایشگاه آنلاین کار، مصاحبه ویدئویی با کارجویان بود.
شرکت های دنون، دیجی کالا، ایران تلنت، ایران سلری، اسنپ، بیمه سامان، یونیلیور، رهنما، در نمایشگاه آنلاین کار شرکت کردند. همچنین، این شرکت‌ها نیز تجارب خود را درباره مصاحبه و استخدام به شکل آنلاین بیان کردند. میترا رضوانی، کارشناس جذب و استخدام شرکت اسنپ، مهم‌ترین تفاوت نمایشگاه آنلاین کار را استفاده از تکنولوژی دانست و گفت: «تکنولوژی باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و شناخت بهتری نسبت به کارجو ایجاد می‌کند تا بدانیم باید او را برای مصاحبه حضوری دعوت کنیم یا خیر. خیلی مهم است که کسب‌وکارها بتوانند با دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشند و از بین دانشجوبان، گزینه های مناسب را پیدا کنند. »
نازنین دادگر، مدیر منابع انسانی شرکت دنون نیز افزود: «مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه آنلاین کار، دسترسی سریع به نیروهای جوان و تحصیل کرده بود. کسانی که با آن‌ها از طریق تلنت‌کوچ مصاحبه کردیم، از مناسب‌ترین افراد بودند.» به همین ترتیب، شرکت های دنون و رهنما نیز نظر خود را در مورد قابلیت های تلنت کوچ و نمایشگاه آنلاین کار ابراز کردند.

تلنت کوچ محصول جدیدی از شرکت ایران تلنت، با ۱۶ سال سابقه در حوزه استخدام است که با هدف اتصال دانشگاه و صنعت طراحی و راه‌اندازی شده است. فرصت های کارآموزی، تور شرکت ها و جلسات گپ و گفت با مدیران نیز از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن است.
لازم به ذکر است دومین نمایشگاه آنلاین کار، همزمان با جشنواره فرصت های شغلی روشنا و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد. در صورت تمایل برای حضور در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره ۷۴۳۰۲۳۰۶ تماس بگیرید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


https://talentcoach.ir/job-fairs/2

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *