دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ شروع به کار کرد.

توییتر جشنواره وب و موبایل ایران با هشتگ iwmf98، نوشت: « امروز اولین جلسه برنامه ریزی دوزادهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد و جشنواره رسما از ۲۰ فروردین ۹۸ شروع به کار کرد.»

شایان شلیله، موسس جشنواره وب ایران در توییتر از مدیریت پروژه دوازدهین جشنواره وب و موبایل ایران توسط هما راد خبر داد: «با کلی برنامه های بهتر از هر سال و با امید به جشنواره ای خوب و موفق و خوش حال از اینکه فرمون امسال هم دست هما راد هست و انشالله با کمک ها و مشاوره های خوب اعضا هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی بتونیم دوازدهمین رو بهتر از هر سال اجرا کنیم.»


رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشواره وب و موبایل ایران نیز در این مورد توییت کرد: « بسم الله الرحمن الرحیم. یک شروع خوب برای اتفاقی تاثیرگذار. جشنواره وب و موبایل ایران متعلق به یکایک فعالین است. میلاد احرام پوش، شایان شلیله و بنده حقیر صرفا امانتدار شما خواهیم بود. انتقادات و پیشهاداتتون درباره جشنواره رو به ما انتقال بدید. حتما ارزشمند خواهد بود. دوستتون داریم. iwmf98#»

دوازدهمین دوره این جشنواره در حالی شروع شده است که کمتر از دوماه از پایان یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران می گذرد. این موضوع نشان از عزم برگزارکنندگان این جشنواره برای برگزاری هر چه بهتر  دوازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران دارد.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. آقا باریکلا
    یکی از زیباترین خبرها رو دادین بهم ❤️❤️❤️❤️😍😍😍❤️😍❤️❤️😍😍❤️😍

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *