«بازار» از مرز ۴۰ میلیون نصب فعال گذشت / همکاری مشترک با بیش از ۲۰هزار توسعه دهنده

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

در حالی نصب فعال از «بازار» با ثبت رکوردی از مرز ۴۰ میلیون بار در کشور گذشت که آمارها گویاست که بیش از نیمی از جمعیت ایران از برنامه و محصولات و خدمات ارایه‌شده در آن بهره می‌برند.
بازار به عنوان بستر انتشار برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی و ویدیو در آستانه هشتمین سال فعالیت خود از عبور از مرز ۴۰ میلیون نصب فعال خبر داد.
«بازار» که به طور رسمی فعالیتش را به عنوان میزبان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی در فروردین سال ۹۰ آغاز کرد، اکنون به طور میانگین ۶ میلیون بار در روز بازدید دارد و میزبان بیش از ۱۶۴ هزار برنامه و بازی است که در طول هشت سال گذشته، بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون بار، برنامه از آن دانلود یا بروزرسانی شده است.
هم اکنون در بازار تیمی بیش از ۵۰ نفر روی نگهداریَ بهبود و توسعه محصول مشغول فعالیت است و با بیش از ۲۰ هزار توسعه دهنده برای تولید محتوای با کیفیت همکاری مشترک می کند.
از سال ۹۷ ابزارهای تازه ای از جمله امکان تبلیغات در جستجوی بازار و همچنین سرویس ویدیو به «بازار» افزوده شد که آمارها نشان می دهد که تا پایان سال گذشته بیش از ۴,۵ میلیون نفر در بازار، محتوای ویدیویی را تماشا کردند و به طور میانگین روزانه ۱,۷۳ میلیون دقیقه محتوای ویدیویی در کافه‌بازار برای کاربران نمایش داده شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *