راه‌اندازی وبسایت جامع هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار از راه‌اندازی وبگاه جامع الکترونیکی با هدف افزایش کیفیت و کمیّت اطلاع رسانی و نحوه عملکرد این هیات خبر داد.

دکتر مصطفی رهگذر با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی هدف محوری هیات ورزشهای همگانی در شهرستان شهریار است اظهار داشت: امکانات بسیار خوبی در استان تهران جهت رشد و اتقاء ورزش همگانی و قهرمانی به ویژه در شهرستان شهریار وجود دارد که باید از آن به نحوه احسن بهره‌برداری کرد.

وی بیان کرد: هیات ورزشهای همگانی در شهرستان شهریار تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از داشته‌ها و ظرفیت‌های ورزش همگانی برای تمامی اقشار بکار می‌گیرد.بر همین اساس با ایجاد وبگاه اطلاع رسانی گامی مهم در این باره برداشته شده که ورزشکاران،مربیان و علاقه مندان به ورزش های همگانی از اخبار و اطلاعات این هیات اعم از همایش ها،مسابقات،بوم گشت ها و تور های یک روزه خانوادگی و همچنین دوره های آموزشی آگاهی پیدا کنند.


به گفته دکتر مصطفی رهگذر این وب سایت فعالییت خود را از ابتدای بهمن ماه بطور آزمایشی و از ۲۲ بهمن به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بصورت رسمی آغاز کرده که علاقه مندان می توانند به نشانی www.shahrhamegani.ir مراجعه و از امکانات این وبگاه بهرمند گردند.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. هیات ورزشهای همگانی شهریار یکی از هیات های پیشگام و فعال در زمینه ورزشی هست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *