بیانیه بامیلو؛

بامیلو، کوچکتر اما مصمم تر / بامیلو بر کالاهای مصرفی (FMCG) متمرکز می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷

بامیلو طی بیانیه ای از تعدیل نیرو و تمرکز بر کالاهای مصرفی (FMCG) خبر داد.

به گزارش وبنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

بازار اینترنتی بامیلو با هدف تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیکی ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی قصد دارد، روی بخش های کلیدی تری در بازار خرده فروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچکتر شدن تیم و حذف برخی از قسمت هاست که تقاضای کمتری دارند.


تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد. اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش بینی هم نیستند. تیم بامیلو، علی رغم میل باطنی به این نتیجه رسید، که برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفند ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می دهد. اما بامیلو در کنار اعضای سختکوش می ماند و برای ایجاد موقعیت های کاری جدید برای آنها تلاش خواهد کرد. به زودی تعداد زیادی از همکاران ما در بامیلو، به دیگر شرکت های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار میگیرند.

مدیریت شرکت بامیلو این تغییرات را نشانه انعطاف سازمانی می داند و میگوید: «ما همواره متعهد به ارائه یک پلتفرم کارآمد و منحصربفرد برای کاربران فضای اینترنت در سراسر ایران و البته ایجاد یک فضای صمیمی در خانواده بامیلو بودیم. این تصمیم نیز نشان می دهد با وجود همه تغییرات اخیر همچنان قصد داریم تا با جدیت به فعالیت خود در ایران ادامه دهیم.»

بامیلو بعد از این بیشتر روی کالاهای مصرفی (FMGC) که مورد استقبال کاربران بوده متمرکز است و همه کاربران همچون گذشته می توانند از این بازار اینترنتی خرید کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *