سردبیر دیجیاتو در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

رو‌یارویی استارتاپ ها و رسانه ها در شرایط رکود بازی باخت باخت است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

مانی قاسمی، سردبیر دیجیاتو در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و‌موبایل ایران: رسانه ها به استارتاپ ها در زمینه آموزش مخاطبان برای به کارگیری تکونولوژی کمک می کنند. رسانه، نوآوری را به زبان ساده به مخاطب منتقل می کند.

رسانه در کنار استارتاپ ها فضایی را خلق می کند که استارتاپ ها با ارامش بیشتری به کار خود ادامه دهند رسانه ها با جوی که ایجاد کردند توانستند کمک کنند مشکل پلمپ شدن دفاتر اسنپ در شهرهای مختلف حل شود

در حال حاضر در شرایط عادی نیستیم. در دوران رکود قوانین کلاسیک دستخوش تغییر می شوند، با کمبود بودجه مواجه هستیم و استارتاپ بودجه زیادی ندارند که حتی برای رسانه ها خرج‌کنند.


در دوران رکود شرایط سبب می شود رسانه منتقد استارتاپ ها شود. مثل موضوع انحصار در اسنپ که رسانه ها از انحصار طلبی انتقاد کردند.

رو‌یارویی استارتاپ ها و رسانه ها در شرایط رکود بازی باخت باخت است. در این شرایط رسانه باید دیدگاه خود را به استارتاپ ها نزدیک کند و خودش را جز اکوسیستم کند تا نفع و ضرر برای همه یکی شود.

کسب و کارهای سنتی استقلال رسانه ها را در نظر نمی گیرند و می گویند یا با ما هستید یا علیه ما. کسب و کارهای نوآوری حساسیت های رسانه را درک‌می‌کنند.

رسانه ها و استارتاپ ها برای عبور از شرایط فعلی نیاز به همگرایی بیشتر دارند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *