رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی:

نخستین گام های توسعه از پاسخگویی به مطالبات و بهره مندی از توانایی مدیریتی زنان آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح راهکارهای نوآوری و خلاقیت در جامعه گفت : جهت نیل به سازمان خلاق می بایست از پتاسیل همه افراد به ویژه توانمندی زنان در جامعه بهره ببریم و سازمان را محصور چارچوب مطلوبیت های شخصی خودمان نکنیم بلکه با افزایش ظرفیت پذیرش و جذب افکارمتفاوت مسیر توسعه را باز بگذاریم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح راهکارهای نوآوری و خلاقیت در جامعه گفت : جهت نیل به سازمان خلاق می بایست از پتاسیل همه افراد به ویژه توانمندی زنان در جامعه بهره ببریم و سازمان را محصور چارچوب مطلوبیت های شخصی خودمان نکنیم بلکه با افزایش ظرفیت پذیرش و جذب افکارمتفاوت مسیر توسعه را باز بگذاریم

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در پنل تخصصی سرمایه انسانی و تحول دیجیتال که در حاشیه چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد با تاکید بر سرمایه انسانی و پتاسیل موجود در این بخش گفت : تغییرات در جامعه محدود به بخش خاصی نیست و تمام ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد .رمز ایجاد تغییر و تحول پایدار در یک جامعه یا سازمان مدیریت تضاد ها ، پذیرش و قبول رویکردهای متفاوت بین افراد است .


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران پارامترهای فناوری و استعداد را از ویژگی های مهم در خلاقیت و نوآوری دانست و افزود: برای دستیابی به خلاقیت ،تکنولوژی و سرمایه انسانی با استعداد از پارامترهای مورد نیاز است اما در کنار این دو مقوله ایجاد فضای نوآوری از اولویت های مهم و تاثیر گذار در این عرصه است و این فضا از رهگذر سعی و خطا و قبول اشتباهات و شکست ها حاصل می شود .

امیر ناظمی با انتقاد از تمرکز گرایی و عدم نقد پذیری در مقوله منابع انسانی گفت : میزان مشارکت زنان در جامعه از شاخص های مهم توسعه یافتگی در بین کشورها است و حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی کشور را زنگ خطری در مسیر توسعه منابع انسانی است.

گفتی است چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی به مدت دو روز با موضوع «سرمایه انسانی و تحول دیجیتال» با هدف ادبیات سازی، جریان‌سازی، تبادل تجربیات و دانش در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *