حواشی انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷

خبر کاندیداتوری فعالان و مدیران رده بالای اکوسیستم کسب و کارهای مجازی در انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران (نصر) در حالی توسط ماهنامه پیوست اعلام شد که برخی از افراد اعلام شده در این گزارش از کاندید شدن خود برای این انتخابات ابراز ناآگاهی کردند.

در این گزارش که دیروز ۲۴ آذر ۹۷ با تیتر «غول های تجارت الکترونیک به سازمان نصر بازمیگردند» منتشر شد اسامی الفت‌ نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی؛ میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی؛ ژوبین علاقبند،مدیرعامل اسنپ؛ نازنین دانشور، موسس تخفیفان؛ سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، مهدی نایبی، مدیرعامل الوپیک به عنوان کاندیدهای این انتخابات اعلام شده بود.

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در صفحه توییتر خود ضمن این خبر نوشت: «حدود ۸ ماه پیش بنا به مقتضیات آن زمان و با توصیه برخی از دوستان بنا بر دعوت JMuhammadi@ جهت حضور در کمیسیون ثبت نام کردم. وخبری هم نشد. امروز متوجه شدم کمیسیون تازه می خواد راه بیفته. خبر برای بنده هم عجیب بود یک جوری بیان شده که بنده برای ریاست کمیسیون کاندید شدم که اینطور نیست.»


میلاد منشی پور، مدیرعالم تپسی در گفتگو با وبنا خبر حضور خود در این انتخابات را رد کرد و گفت: «سابقا در مورد حضورم در انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی صحبت شده بود ولی این موضوع قطعی نبود و به دلیل مشغله کاری در این انتخابات حضور نخواهم داشت.»

عادل طالبی عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نیز در کانال تلگرام خود با رد هرگونه ثبت نام یا درخواست حضور در انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک نظام صنفی، نوشته است: « درباره انتخابات کمیسیون سازمان نظام صنفی، سال گذشته برای عضویت در کمیسیون تجارت الکترونیک کاندید شده بودم ولی امسال برای عضویت در کمیسیون ثبت نام نکرده ام و در نهایت به عنوان یکی از اعضا برای شرکت در جلسه و رای گیری از من دعوت به عمل آمده بود و درخواست برای نامزدی را تکذیب می کنم.»

با توجه به پیگیری های وبنا که در بالا نوشته شد، به نظر می رسد غول های تجارت الکترونیک آنطور که در رسانه پیوست نوشته شده بود تمایل چندانی به بازگشت به سازمان نظام صنفی رایانه ای ندارند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *