ویرایش نو جهت راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰

وبنا – سایت ویرایش نو، یک وب سایت علمی و خدماتی ایرانی است که برای توسعه و تسهیل در امر نگارش و چاپ کتاب در کشور طراحی شده است. مهمترین هدف وب سایت این است که به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی جامع به رشد و گسترش دانش عمومی و تخصصی مربوط به درست نویسی، نویسندگی، مقاله نویسی و ارتقا چاپ کتاب در ایران کمک کند و پیوسته موجبات تشویق دانشجویان ایرانی علاقمند و سایر علاقمندان به یادگیری این بخش از دانش را فراهم آورده و همچنین روند ایجاد ارتباط و همکاری های سازنده علمی آنها با گروه های تحقیقاتی و ناشران در داخل کشور را تسهیل نماید.

ویرایش نو، آخرین و به روز ترین اطلاعات مربوط به ویراستاری، طراحی، گرافیک و اخبار و اطلاعات مربوط به چاپ و نشر در ایران را ارائه می کند که شامل: مراحل چاپ کتاب، تاریخچه ویرایش،نحوۀنگارش طرح (پروپوزال)، قطع کتاب، صفحه آرایی، استاندارد سازی صفحه کلید، معرفی نرم افزار جدید تایپ فارسی تک و … است.

وب سایت ویرایش نو همچنین با ارائۀ خدماتی در زمینۀ مراحل چاپ در خدمت ناشران، نویسندگان و دانشجویان ایرانی می باشد. چنانچه مقاله یا مطلبی دربارۀ چاپ و نشر کتاب و مراحل آن دارید به وب سایت ویرایش نو ارسال نمایید تا با ذکر نام شما در سایت نمایش داده شود.

جهت مشاهده وبسایت به آدرس  www.virayesheno.com مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *