امضای تفاهم نامه هفت جانبه توسعه کسب و کارهای دیجیتالی در حوزه سلامت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷

تفاهم نامه همکاری هفت جانبه به منظور توسعه کسب و کارهای دیجیتالی درحوزه سلامت الکترونیک با هدف همکاری ، هماهنگی و هم افزایی قابلیت و ظرفیت سازی در توسعه این نوع از کسب و کار ها امضا شد.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی این نشست امروز با حضور” ابوالحسن فیروزآبادی” رئیس مرکز ملی و دبیرشورای عالی فضای مجازی، عیسی منصوری معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراه اول برگزار شد .
گفتنی است دراین تفاهم نامه ، شورای عالی فضای مجازی ، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، همراه اول ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، سازمان فناوری و اطلاعات و مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد هریک با توجه به فعالیت های تخصصی حوزه خود در این تفاهم نامه سهیم شدند .
شایان ذکر است ، همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در امر حمایت از کسب و کارهای نوپا در معرفی استارت آپ ها با بهره مندی از ظرفیت سامانه های هوشمند دراختیار، متعهد شد در شتابدهی رسانه ای کسب و کارهای نوین حمایت کند .
همچنین براساس این تفاهم نامه قرار بر این شد که همراه اول سهمیه تبلیغی صدا و سیما به استارت آپ ها را با استفاده از ظرفیت مرکز توسعه کسب و کار های ایران ( توسکا ) به عنوان شتاب دهنده رسانه ای کسب و کارهای کوچک بر بستر دیجیتال انجام دهد .
در این نشست فیروز آبادی بر نقش اپراتور اول در توسعه کسب و کارهای دیجیتال نوپا ، تقویت ظرفیت های داخلی و ملی و تولید محتوای موثر و مفید در فضای مجازی تاکید کرد .
همچنین دراین نشست از عیسی منصوری برای حمایت همه جانبه از کسب وکارهای نوپای دیجیتالی قدردانی شد .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *